ellenos Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Jeg er nå 9+4. For en ukes tid siden fikk jeg så mye mage at jeg nå må bruke mammaklær allerede. Dette er mitt andre barn, og jeg fikk for så vidt mage tidlig sist også, men da var jeg mye tjukkere i utgangspunktet enn jeg er denne gangen (var 15 kg tyngre ved graviditetens start). Jeg lurer på om det er mulig at jeg er lengre på vei enn jeg tror, eller er det andre som opplever å ha mage allerede?
babysjuk82 Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Er 9 uker,og beg og få angst for tvillinger.så ja,eg har også mage:-D
nina celine Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Jeg er i uke 8, dvs 7+1 og er stor allerede. Syns det er merkelig.
PrincessElisabeth Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 mange "eser" ut de første ukene men det er ikke livmoren som vokser seg så stor, jeg har selv fått tidlig mage og da jeg var i uke 12 hadde jeg mage nok til at folk kunne se det, å er jeg snart 7 uker med baby nr 2 og jeg synes det viser selv, de andre på jobb ser det, men de vet det også
forsiktig optimist Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 jeg er 8 fullgåtte uker og har også en begynnende mage, spesielt om kvelden, enda dette er mitt første svangerskap(hvor jeg har kommet så langt.... mistet 3 ganger i uke5-6). Legen min sier at det er helt normalt at det synes litt i disse ukene. magen blir litt ekstra oppblåst nå grunnet hormoner. Hos mange legger det seg litt igjen før det øker på fra uke 12 - 14 ca.. Flergangsfødende får også mage tidliger siden livmoren allerede har vært tøyd før :-)
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 Hei! Dette er helt normal. syntes de første ukene sist at det presset voldsomt på buksene allerede i uke 7-8. Men dette kommer å går de første ukene. du er bare oppblåst og det er helt normalt. Du vil i tiden som kommer kjenne at buksesmekken er deilig å åpne på kveldstid. Jeg gikk ofte med joggebukse på kveldstid hjemme, da dette ikke strammet i livet. Lykke til videre, jeg har selv mistet. Så hold mote oppe, jeg fikk bedskjed at når hjerte har begynt å slå, er det mye mindre sansynlighet for å miste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå