cherry coke Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Om vi "bombaderer" moderator med mail ang. nick tyven, vil kanskje moderator ta det litt på alvor? Synes veldig synd i Mylian i dag, og dette har jo skjedd flere ganger før.
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Det hjelper ikke.. Moderator sier bare"Bytt nick og hev deg over det"
Gjest irismor Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Vi kan gjerne "bombadere" moderator med mail. Men jeg tror det har samme effekt som å pisse i havet og tro at det vokser. Altså lik null effekt :-(
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 INGETING hjelper, bare å gi opp.. Det beste er bare å late som om vi er på en side hvor ingen bestemmer hva som er lov eller ikke og hvor det ikke finnes noe som heter moderator (er jo ikke akkurat så veldig langt fra sannheten hehe)
cherry coke Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2008 Så dere har prøvd før altså=) Synes det er så lite kontroll her inne...Merkelig, for jeg husker at noen drev litt med "snik"reklame her inne, og da var moderator der med en gang!
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 Jepp. Du kan skrive hva fanden du vil bare du ikke legger inn reklame her. Det forsvinner med en gang. Det har tatt dager før jeg har fått svar på mail osv.
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #7 Skrevet 28. februar 2008 Moderator tar bare vekk reklame, vet du. Sukk.
meg & to små vampyrer Skrevet 28. februar 2008 #8 Skrevet 28. februar 2008 kan ikke noen kopiere nicket til hun gærne og legge ut reklame under det?
meg & to små vampyrer Skrevet 28. februar 2008 #10 Skrevet 28. februar 2008 nei, æsj, trøtt nå ja. bare glem det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå