Gå til innhold

Hva om flere av oss sender en mail til moderator?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Om vi "bombaderer" moderator med mail ang. nick tyven, vil kanskje moderator ta det litt på alvor? Synes veldig synd i Mylian i dag, og dette har jo skjedd flere ganger før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hjelper ikke..

Moderator sier bare"Bytt nick og hev deg over det"

Gjest irismor
Skrevet

Vi kan gjerne "bombadere" moderator med mail.

Men jeg tror det har samme effekt som å pisse i havet og tro at det vokser. Altså lik null effekt :-(

Skrevet

INGETING hjelper, bare å gi opp.. Det beste er bare å late som om vi er på en side hvor ingen bestemmer hva som er lov eller ikke og hvor det ikke finnes noe som heter moderator (er jo ikke akkurat så veldig langt fra sannheten hehe)

Skrevet

Så dere har prøvd før altså=) Synes det er så lite kontroll her inne...Merkelig, for jeg husker at noen drev litt med "snik"reklame her inne, og da var moderator der med en gang!

Skrevet

Jepp.

 

Du kan skrive hva fanden du vil bare du ikke legger inn reklame her.

Det forsvinner med en gang.

 

Det har tatt dager før jeg har fått svar på mail osv.

 

Skrevet

kan ikke noen kopiere nicket til hun gærne og legge ut reklame under det? :)

Skrevet

nei, æsj, trøtt nå ja. bare glem det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...