lin76 Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Meir av alle symptom, og større mage tidlegare! Trur du at du ventar to?
babysjuk82 Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2008 Har mye tvillinga i slekta,og d har barnefaren og. Stor mage,aldri vært så kvalm før. Er det 2,vet eg seriøst ikke ka eg gjør!
nina celine Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Jeg lurer også litt på dette. Har nettopp begynt på uke 8 og er såpass stor allerede at folk ser at jeg er gravid. Itillegg er jeg veldig kvalm.Sykemeldt denne uka. Vi har ikke så mange tvillinger i familien,men mor har to-egga tvillingsøsken og har hørt at det kan gå litt i arv....
sonnenschein Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Men babysjuk, er det ikke ditt fjerde svangerskap?? Er sikkert ikke unormalt at magen vokser fortere/synes tidlig da???
olni Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 To.egga tvillinger er arvelig på kvinnesiden, aå hvis din mor har toegga tvillingsøsken betyr det at din mormor har den "evnen" at hun slipper to egg, og det kan din mor ha arvet og "gitt" videre til deg, og det at du har tre svangerskap bak deg som jeg syns jeg leste her, det øker jo sjansen for tvillinger. men hvis det eneste symptomet du har er stor mage tidlig, så er vel det en naturlig følge av noe så enkelt som at du har vært gravid flere ganger før og at "ballongen har vært blåst opp før:)
nina celine Skrevet 29. februar 2008 #7 Skrevet 29. februar 2008 hei igjen... Jeg har to svangerskap bak meg som gikk bra og to som endte med SA ganske tidlig ( i uke 5 og 7). Syns allikevel at det er litt rart at jeg må begynne med mamma tøy allerede nå. Er ekstremt kvalm, mye mer enn tidligere. Men takk for svar. Håper at det er en der inne. Vi har to aktive gutter og begge går i full jobb,så fire høres travelt ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå