Gå til innhold

Jenter, jeg vil ha hjelp ang en barselgave!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei venninne skal ha sin nr 1 straks, og vet ikke kjønnet. Hun vil gjerne ha seg en kosepose til bebisen, så vi skal gi det.

Dilemma;

Skal vi gi en kjønnsnøytral en

eller

skal vi vente noen dager til ungen sikkert er ute, og bestille da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde kjøpt en kjønnsnøytral, men jeg liker ikke så godt veldig "kjønnspesifikke" klær og utstyr i utgangspunktet:)

Skrevet

Kjønnsnøytral..

Kanskje de kommer til å få en unge til, og da få et annet kjønn

Skrevet

Fantasiløs da, da gir vi vel en ny? *hihi*

hilsen hun med vognposedilla

Skrevet

Hva i all verden er galt med unisex?

(hilsen jentemamma som er drittlei rosa)

Skrevet

Haha,akkurat samma tenkte jeg da jeg så innlegget til Fantasiløs :o

Skrevet

Lag en slik bleie kake;)

Skrevet

Men tenk om jeg finner en tøff en i guttefarger da, fx?

Skrevet

Hehehe såpass ja =)

Ja da ville jeg venta til babyen er ute =)

Skrevet

Hve er guttefarger? Alt annet enn rødt og rosa?

Skrevet

Pingvin-posen til gutt =)

Rosa hjertepose til jente =)

Skrevet

"Beklager, produktet ble ikke funnet."

nysgjerrig nå;)

Skrevet

Ja blått er liksom fastsatt til gutt, selv jeg har godtatt det;)

Men blått har alltid vært min favorittfarge - og husker jeg syntes det var urettferdig at jentene i bhg "måtte" ha rød Helly Hansen-dress (den tida det var rødt eller marine remember?) Jaja.

Skrevet

Jeg ville valgt en litt nøytral en som passet til vogna jeg :) også heller kjøpt en liten ting ved siden av etter at babyen ble født, rosa eller blå bamse for eks :)

Skrevet

Blått kan være jente, men jeg synes ikke det er helt bra til babyjenter jeg da.. Før de får langt hår og folk ser at de er jenter liksom.. hihihi

Skrevet

jøsses... må ærlig innrømme eg har en liten gutt som kler rødt sååå godt!

holder på å sy han nå en rød vognpose!

men..

ang kosepose som barselgave, så satt eg mange fine timer i novemberkulda med mini i posen sin, som eg hadde med i sykehus-baggen min. der lå han så godt å kosa, å sov mye i den når vi kom hjem også. så var veldig glad jeg hadde den der på barsel. sparer dem inn penger med å la oss fryse sånn??

den bruker han ennå, men pga han er så lang, må jeg sy en ny en nå.. å den skal være røøøød!!!

Skrevet

Men som jentemamma er jeg faktisk litt irritert for at jeg hele tiden opplever at folk som snakker til datteren min på gata, i butikken osv blir usikre på kjønnet og må spørre: - Det er jente, ikke sant? - fordi hun ofte ikke har rosa eller røde klær. Og da snakker jeg ikke blått, men grønt og gult og brunt fks.

Men dette er langt unna utgangspunktet for denne tråden. Sorry, ikke meningen å kuppe, bare et lite hjertesukk til en allerede tapt sak;-)

Men enig at den med sirklene var kul, og at den er blå:P

Skrevet

Hmm.. Så da burde jeg bestille en NÅ, mener du? hehe

Vi skal jo kjøpe uansett da, så bare vær ærlig her.. :-p

Men det var ikke så mange nøytrale i butikken akkurat nå, da. Kommer det flere, eller har du evt stoff som jeg kan bestille fra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...