Gå til innhold

Tips til 60 årsgave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pappan min fyller 60 år snart, og jeg klarer ikke å komme på noe som jeg kan kjøpe til han.

Han har rett og slett alt. Så er han i tillegg litt sær av seg, men verdens snilleste da.hehe

Ikke ønsker han seg noe heller, for han synes bursdager er bare helt unødvendig- for ikke å snakke om bursdagsfeiring.

Så har dere noen tips, så blir jeg evig takknemlig:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

farmor fikk sykkel, med gir:P det var stas, for henne:) eneste jeg kommer på nå...

Skrevet

han har nok det og:(

Men ett bra tips er det:))

Skrevet

men hva liker han da? er han en typisk bestefar-60åring eller en sprek og sporty en? interesser?

Skrevet

å jeg kom over en side med gaver til de som har alt....men nå finner jeg ikke adressen....=/

hmmm...pappa fikk motorsag og utstyr av oss i 60årsgave =)

Skrevet

fiskeutstyr?? Verktøy??

Skrevet

Han er av den typen som liker seg best ved kjøkkenbordet å glane ut gjennom vinduet. Han liker å fiske, men han har apsolutt alt av utstyr.

Ikke har han bil, og ikke er han noe sporty.

Alt av elektriske verktøy har han og. Gavekort er egentlig uaktuelt- da han ikke liker å gå i butikker. Han har alt- og kaster aldri noe. Blomster som han liker er plastblomster, og polvarer er han heller ikke så begeistret for.

Skrevet

Han har ihvertfall 2 fiskestanger- om ikke tre..

Skrevet

Da min Pappa ble 60 holdt vi ungene tale til ham under bursdagsfesten - med en powerpoint-presentasjon med bilder fra oppveksten vår. Og så fikk han en ramme med de beste bildene i montasje.

"Historien om Pappa som Pappa", liksom.

Det var utrolig vellykket. Pappa ble så glad at han var på gråten, og alle gjestene var veldig imponert over de fantastiske ungene hans ;-)

Skrevet

Hørtes fint ut:)

Men jeg og søss prøvde å lage en bursdagsfest til pappa når han fylte 50 år, og det ente opp med at vi måtte avlyse hele greiene samme dagen som festen skulle være.

Han fikk vite om det ett par dager før, så da bestemte han seg for å ta seg en fest alene den helga for å si det slik!

Han har forsåvidt sagt og at han skulle kontakte lokalavisa for å gi beskjed om at ingen fikk sette inn helsning til han, så skulle han dra ut på sjøen å fiske hele den dagen!

Trivelig:/

Skrevet

Hva med en tur da.....? Når x-sviger fyllte 60 var vi inne på tanken om hurtigrutetur som gave..... :)

Skrevet

hehe...joda, har det ikke vært for at han har grodd fast der han bor.hehe

Broren hans har ett hus i syden, og spurte pappa om han ville bli med dit. Onkel skulle sponse billetten og alt, men han nektet å bli med. Søstern min bor ca 140 mil herifra, og hun har mast på han i snart 6 år om ikke han kan komme dit en tur.

Skrevet

Har han barnebarn? En bestefar-kaffekopp med noe godt oppi som han liker? Og kanskje han trenger en ny genser, eller kanskje det er en bok han egentlig kunne tenke seg å lese, men kjøper den ikke selv...

Vi kjøpte gavekort hos den lokale herrebutikken til pappa sin 60 års dag, fordi han ønskte seg skinnjakke..

Skrevet

Vi gikk sammen alle barn, svigerbarn, barnebarn, søstre, brødre, svigersøstre og svigerbrødre og booket oss inn på hotell en overnatting.

Kidnappet farmor/ svigermor/ mor og la avgårde til hotellet som lå rett ved Hardangerfjorden ;).

Vi koste oss masse med deilig lunch i det fri, middag, kaffe og kaker lørdag og lunch i det fri søndag.

Gaven var at vi spanderte alt på henne.

Så fikk hun fotografering på FAME (gavekort....) og vi spanderte en forstørring av bilde med henne og barnebarna. Hun bet. selv bilde av seg og hele sin familie (barn, svigerbarn og barnebarn).

Skrevet

Jeg kjøpte en perm i tre, som det var malt utenpå, samt brennt en hilsen inni fra oss. tok masse bilder på festen. skal klistre og lime litt....... så blir det et fint minne.

Skrevet

jeg holdt også tale........

værstasjon kanskje?

Skrevet

hva med bilde på lerret av barnebarn? Eller ett bilde av bestefar og barnebarn med ramme? Kopp med bilde på ..?

vanskelig dette..En tur? Konsert?

Skrevet

Fallskjermhopp

Konsertbilletter

Filmkamera

En dykketur

En dvd-samling (James Bond?)

Et tre/busk

Grill

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...