Gå til innhold

Noen røykere her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer seriøst på å slutte å røyke nå.... Har prøvd noen ganger, uten hell og håper andre er inne på tanken her så vi kanskje kan motivere hverandre. Noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Røyker ja, men bare 1-2 om dagen. og det er på kvelden etter at ungene har lagt seg.Da først kommer røykesuget, men har egentlig ikke lyst til å slutte.

Skrevet

Jeg har gått fra 20 til 10 røyk om dagen nå ca. og er stolt av det, men har lyst til å slutte helt.

Hadde vært fint å oppmuntre og å bli oppmuntret den første tiden.... :)

Skrevet

Da er nok ikke jeg rette person, må vel kanskje være noen som også vil slutte. For meg er det mere avslappings/koserøyk.

Men røyker som en skorstein når jeg drikker.

Skrevet

Samme her.... :) Blir spennende om jeg greier å holde meg unna røyken når jeg drikker ja.... * Huff *

Skrevet

Hei! Jeg røykte før og trodde aldri jeg skulle klare å slutte, selv om jeg var gravid. Men jeg gikk 100% inn for det, og kjøpte meg alan carr sin røyke bok. Den er veldig effektiv. per d.d røyker jeg faktisk på fester, men har ikke røykesug til vanlig i det hele tatt. Prøv den, du er sterkere enn du tror.

Skrevet

Tror mamma skal ha den liggende et sted, får høre med henne....

Håper virkelig jeg klarer dette denne gangen. Har røyka i 13 år nå, og har gjordt utallige forsøk på å slutte uten hell.

Skrevet

ja røyker en 15 daglig. .

Skrevet

jeg leste også den ikkerøyke boka. det funka egentlig greit. selv om jeg ikke fulgte den så stoppet jeg alikevel.

hadde også prøvd mange ganger før jeg sluttet

Skrevet

må bare legge til at jeg fremdeles røyker på fest. sånn at jeg i det minste er ærlig

Skrevet

Er den veldig "tørr" denne Alan Carr boka....? Hav er det som egentlig står i den, som hjelper enn til å slutte? Spør kun for å vite hva jeg har å vente meg her :)

Skrevet

Anbefaler Allen Carrs endelig ikke røyker!!!

Skrevet

jeg klarer ikke og sette fingeren på hva som står der som hjelper. når jeg leste den så følte jeg at det var en "tullebok" men det funka.

den er helt grei og lese. ikke stor. men jeg tror ikke du kommer til og sette den inn i samlingen at "tidenes beste bøker"... hehe sån rent bortsett fra at den får folk til og slutte er den ikke så mye og skryte av. men hvor mange bøker kan skyte av at de får folk til å slutte? ;-)

Skrevet

Da skal jeg finne den boka imorgen..... Vil starte så raskt som mulig mens jeg har motivasjonen min oppe :) Takk for råd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...