Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Har ikke hatt sex med noen på over et år,men jeg er helt sikker på at jeg har fått kjønnsvorter Har hatt det der en 2 mnd tid nå,men har ikke turt å gå til legen. Nå har jeg endelig tatt motet til meg og bestilt time og har time der i morgen. Jeg fikk selvfølgelig mensen i dag Skulle egentlig ikke ha fått det før over helgen!! Er det noen som vet om de tar GU ved undersøkelse av slikt,eller er det noen som vet hvordan de gjør det? Finner bare en vorte og den sitter på innsiden av ytterste kjønnsleppe liksom. Jeg har ikke lyst til å skræve for legen når jeg har mensen
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Vet ikke om de tar GU.kan du ikke ta en tlf imorgen tidlig å si ifra om at du har fått mensen,så sier de om du i tilfelle bør ha ny time? Hva kommer egentlig kjønnsvorter av? Er gift,har ikke vært sammen med andre enn mannen min siden vi kble sammen for over 3 år siden.Men under/etter svangerskapet oppdaget jeg at jeg hadde fått noe som ser ut som kjønnsvorter,og i det siste har de sett større ut. Hva gjør legen med det?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Kjønnsvorter smitter vel kun ved seksuell kontakt. og da har du mest sansynlig blitt smittet av mannen din. Viruset kan ligge latent i mange, mange måneder. (opp til 12 tror jeg), men ikke så lenge som 3 år. (uten at jeg er lege altså)..... Man får i hvertfall et middel som man kan smøre på. noe mer vet jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 hvis det er kjønnsvorter,så får man noe man kan smøre på når man har utbruddene. de forsvinner aldri. de har ikke funnet noen kur for det enda. utbruddene kommer og går. det smitter kun ved utbrudd ved sexuell kontakt.
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Har lest litt om dette nå ( fikk en smule panikk....),og det vanligste er visst at fra en blir smittet tar det 4-5 mnd til utbruddet kommer,men viruset kan også ligge latent i årevis før det bryter ut. Det er også endel tilfeller hvor det bryter ut under svangerskap, dette skjedde meg. Har tidligere hatt celleforandringer,så imorgen den dag ringer jeg legen min!Visste faktisk ikke at dette kunne ses i forbindelse med celleforandringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå