Gå til innhold

Haha... Jente med god radar!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gullet ligger en del mellom oss i dobbeltsenga, men får aldri lov å legge seg der når hun tar kveld sånn i 19-tida.

I kveld så spurte hun sukkersøtt om hun kunne få "ligge senga di, mamma", men jeg svarte nei, du må sovne i senga di selv. Så føyde jeg til: "-men hvis du våkner igjen i natt, så skal du få komme og ligge hos mamma."

Nå er jeg snart på tur til køys, og for fem minutter siden hørte jeg det klynka og sutra på rommet hennes. Gikk ned, som jeg pleier, og da setter hun pekefingeren på nesa mi og sier "NÅ kan jeg ligge senga di!"

Jada... Og da jeg spurte henne om hun hadde god radar, så bare nikka hun og smilte søtt....... :-) Så søt, så....

Så nå ligger hun på min plass i dobbeltsenga, på MITT gode og varme varmelaken... Hvor skal så jeg ligge når jeg skal legge meg, tro...? I midten, der som det er SÅ kaldt...? Hmmmm... Utstuderte vesle trollet mitt.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytterdenneoppigjenengang*

Håper noen synes dette er mer koslig å lese om enn alt det utrolige denne maiken klarer å lire av seg - og med dette blir det jo et ekstra innlegg å klatre seg forbi også. :-) God natt, folkens - nå går jeg og legger meg - midt i senga, antakeligvis...

Skrevet

Så herlig da =)

Snuppa her har en tendens til å våkne i 4-5 tida, kommer tuslende inn og vil vi skal kile ho på ryggen =P *hihi* Ho sovner jo aldri heller da så kan jo holde på til det er klart til å stå opp =P Men pleier å si etter noen minutter at nå må vi sove, så er det greit =P

Skrevet

hehe.du får ha en god og kald natt:p

hehe. hun har god radar ja;) :P

Skrevet

Hehehehe,for ei lita lura :D ligger vel og koser seg i gode varmen nå ja :D

Hører ut som ei utspekulert lita ei :D morsomt det.

Sov godt da.... i midten :-O hih

Skrevet

vi må ikke undervurdere disse små..hehe...dere får sove godt da :-DDD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...