babysjuk82 Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Lenge siden eg har sett deg her.går det bra med deg og spiren?
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 ja:-) var sist på ul på tirsdag, babyen min hoppet:-) blør ikke noe mer, så håper..kaster opp til tider eller er kvalm..og ikke glem trøtt:-) du da??? er 9+3
babysjuk82 Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2008 Åh kor bra da,at alt var bra på ul:-) går bra her og.mye sliten eg også.og har for første gang ha eg fått opplevd sv.skaps kvalme.var ikke kvalm når eg gikk me jentan.
babysjuk82 Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. februar 2008 Er 9+0 i dag:-) skal på ul for første gang på onsdag!
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 å så kjekt:-) dette går nok bra for oss alikevel:-) jeg har heller aldri vært kvalm i noen svangerskap, men denne gang lå jeg på sofaen og var kvalm hele dagen fra uke 6-8 og kastet til tider opp om morgenen de siste. avtar litt nå faktisk, men det skal det vel gjøre:-) er konstant sulten og har ømme bryster fortsatt, så klamrer meg til det:-) legg inn hvordan ul din gikk..:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå