Yvonne04&Leon08 Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 I dag var vi og handlet litt, og før vi skulle dra skulle eg finne bukse, noe som ikke er enkelt om dagene, havner oppi ei joggebukse uansett.. men så var vi på lindex, og fikk dratt på meg ei mammabukse, og fy søren det var deiligt og kunne puste, følte meg skikkeli komfertabel i den buksa, dermed var den kjøpt=) anbefales på det sterkeste=)=)=)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Ja jeg skjønner ikke de som gidder å klemme seg inn i for trange bukser, men det er vel smak og behag :-)
laroos Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Grattis! Begynte selv med mammabukser i uke 16, og skjønner ikke hvorfor jeg ikke begynte noen uker før. Utrolig behagelig! Dessuten ser de jo ut som vanlige bukser også. Så hvis det blir en neste gang (håper jo inderlig det, da) skal mammabuksene på straks streken er blå ;-) Jeg skal i alle fall ikke ha på meg ubehagelige bukser.
togutter-08og10 Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Helt enig. Mammabuksene i dag er jo så fine at det syns ikke at det er mammabukser. Selv har jeg tre olabuksevarianter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå