Gå til innhold

Kjønnsvorter og legebesøk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke hatt sex med noen på over et år,men jeg er helt sikker på at jeg har fått kjønnsvorter :( Har hatt det der en 2 mnd tid nå,men har ikke turt å gå til legen. Nå har jeg endelig tatt motet til meg og bestilt time og har time der i morgen. Jeg fikk selvfølgelig mensen i dag :( Skulle egentlig ikke ha fått det før over helgen!! Er det noen som vet om de tar GU ved undersøkelse av slikt,eller er det noen som vet hvordan de gjør det? Finner bare en vorte og den sitter på innsiden av ytterste kjønnsleppe liksom. Jeg har ikke lyst til å skræve for legen når jeg har mensen :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

putt inn en tampong du :) de har sett det før! måtte gjøre det sammen gang. Og hvis du har kjønnsvorter får du resept på noe å pensle på som gjør helvetes vondt! Du kan ha hatt vorteviruset i deg leeeeenge og så har det brutt ut nå. lykke til! Greit å få det "bort" :)

Skrevet

Kjønnsvorter kan komme som et resultat av celleforandringer i livmorhalsen din som igjen kan være et resultat av HPV-virus. Celleforandringene er nesten aldri varige, og de går gjerne tilbake, men lagen tar sikkert en prøve for å undersøke dette. Når det gjelder vortene så får du et middel til å pensle på, også blir de borte etter veldig kort tid. Har du celleforandringer, så får du svar i løpet av en 14 dagers tid på disse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...