Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant ut i dag at jeg er gravid!! Er så glad! =)

Hadde ikke på følelsen at jeg var gravid heller, så trodde jeg bare var for sen, men testen var positiv =)

Så nr 2 kommer i begynnelsen av november =D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer Minnimi!

Hadde det på samme måte, trodde bare mensen var for sen, så jeg tok en test for å bekrefte at jeg ikke var gravid, men så var den jammen meg positiv! Er i min 5 uke nå, ingen barn fra før. Håper alt skal gå bra, er jo fortsatt veldig tidlig. Tør ikke helt å tro at det er sant ennå.

Lykke til til deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...