minnimi Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Fant ut i dag at jeg er gravid!! Er så glad! =) Hadde ikke på følelsen at jeg var gravid heller, så trodde jeg bare var for sen, men testen var positiv =) Så nr 2 kommer i begynnelsen av november =D
Kikki1982 Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Gratulerer Minnimi! Hadde det på samme måte, trodde bare mensen var for sen, så jeg tok en test for å bekrefte at jeg ikke var gravid, men så var den jammen meg positiv! Er i min 5 uke nå, ingen barn fra før. Håper alt skal gå bra, er jo fortsatt veldig tidlig. Tør ikke helt å tro at det er sant ennå. Lykke til til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå