Nummer to =) Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Hadde fått diagnosen bekkenløsning hos legen, og henvisning til fysioterapeut. Da jeg kom dit (i går) fant han ut at det var "lettere" bekkenplager, men derimot et irritert område i korsryggen..... Jeg måtte ligge på siden, så trykket han på meg til det smalt i ryggen. Føler meg litt sliten nå, men kanskje litt lettet også. Er jo tross alt lettere å behandle ryggplager enn bekkenløsning. Håper bare det vonde går over snart....
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Det gjør det! Men du må være veldig forsiktig noen dager nå. Jeg hadde noe ala det samme. Fikk utglidning i ryggen med låsning jeg da og måtte til kiropraktor for å ordne det igjen. Det føltes som at alt var helt bra igjen etterpå og jeg var bittelitt uforsiktig - vips.. der hadde jeg vondt i ryggen igjen. Har vært hos kiropraktoren fem ganger nå og skal tilbake dit førstkommende onsdag. Han knekker hele meg, med spesielt fokus på ryggen. Men dette er ikke akkurat gratis da.. Skal få bestilt meg time hos legen slik at jeg kanskje kan få henvisning til fysioterapi (i og med at det er gratis). Jeg ble også veldig sliten og lettet etter første behandlingen hos kiropraktoren. Men jeg tror jeg ble så sliten fordi jeg hadde hatt det så vondt og ikke klarte å slappe av før etter behandlingen. Lettelsen over å kunne bøye seg å ta seg selv på tærne var helt ubeskrivelig =) Men... Hvis du er veldig forsiktig med husarbeid (tenker på hvilke arbeidsstillinger og hvordan du løfter), går korte turer og tøyer ut etterpå, overlater tunge tak til samboer/mann så skal nok det vonde gi seg om et par dager. Kan hende du må ha et par behandlinger til før det vonde gir helt slipp. God bedring da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå