Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

var dere kvalm?

Jeg er i uke 14+0 nå og er fremdeles kvalm.

Håper hver dag at det skal gi seg snart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann...

titter innom fra 3trimester, jeg er fortsatt kvalm, er 29+4 nå, men det varierer fra person til person, håper det slipper taket hos deg snart...

lykke til

Skrevet

Huff så jeg trenger ikke og håper for mye skjønner jeg

Skrevet

Huff, skulle ønske jeg kunne gi deg et trøstende svar, men jeg er 25 uker på vei, og daglig kvalm :) Kaster ikke opp så mye lenger da. Men det er jo så individuelt. Håper du slipper kvalmen snart!!

Hvis du er veldig mye kvalm hele dagen, så kan det være verdt å prøve akupunktur for det. Det hjalp meg veldig med førstemann, da ga det seg helt etter tre behandlinger. Nå er jeg bare kvalm på morgenen, resten av dagen går stort sett helt greit, så jeg har ikke orket å begynne med noe behandling, bare satser på at det må gå over snart :)

Skrevet

Jeg er i uke 26 og sliter fortsatt med mye kvalme. Kanskje litt annerledes for meg siden jeg har fått diagnosen hyperemesis, men mange sliter nok lengre enn "normalen". Håper du slipper det :)

Skrevet

Jeg hadde diagnosen hyperemesis i forrige svangerskap og var lagt inn på sykehus.

Men jeg er heldigvis bedre denne gang og har klart og greie meg uten noe serlig oppkast, men jeg er stort sett kvalm hele dagen.

Så derfor hadde jeg et håp om at kvalmen kanskje ga seg litt til normal tid denne gang.

Skrevet

Jeg sluttet å kaste opp og være kvalm når jeg var nøyaktig 16 uker på vei :-) Hadde også diagnosen hyperemesis og ble vurdert innlagt flere ganger.. Så dersom du er noe som helst i nærheten av meg er det forhåpentligvis snart over ;-) Masse lykke til og god bedring ihvertfall!!!!!

Skrevet

var veldig kvalm og kastet opp flere ganger om dagen fram til uke 16 så ble det bare borte :)

kjempe deilig , får håpe du er like heldig

lykke til :)

Skrevet

Jeg er 18+1 nå og fortsatt litt kvalm innimellom. Ikke så mye nå lenger heldigvis. Veldig kvalm har jeg vel egentlig ikke vært i det hele tatt, men har gulpet litt i doskåla om morgenen ;-) Jeg fikk kvalmen da andre sier at den gir seg, så slikt varierer nok mye. Er mest kvalm når magen er tom (altså om morgenen), så har lært at trikset er å spise litt og ofte, sånn at magen ikke blir helt tom.

Skrevet

Siden mange som skriver her var/er kvalme så lenge kan jo jeg komme med en gladmelding?

Jeg var så trolig kvalm, du aner ikke... uff, lå bare på sofaen og gråt! Men så plutselig rundt uke 15-16 sluttet det. Turte ikke å feire at det endelig var over, så det tok vel over ei uke før jeg klarte å forstå at jeg ikke var kvalm mer. Det kan jo komme tilbake, men jeg nyter det nå mens jeg kan=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...