cheni Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Skal laste ned musikk med de, men hvilken sanger er et MUST!!! Håpr noen kan hjelpe meg! )
ღDidrikmamsenღ Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Ompa til du dør i allefall Husker ikke hva de heter hehe
cherry coke Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Ompa til du dør og di grind er vel et must! Kommer ikke på hva de andre heter..
mpb♥ Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 I hvert fall "knekker deg til sist", den er bra! =)
*ale* Skrevet 28. februar 2008 #7 Skrevet 28. februar 2008 di grind, resistansen, ompa, mann mot mann, dekk bord, 170, die polizei, død manns tango, evig pint,bak et halleluja, bastard, bris, bøn fra helvete, container, dr mowinchel, kelifornia, kontroll på kontinentet, min kvite russer, mr Kaizer hans Constanse og meg, naade, rulett, salt og pepper, sigøynerblod, stormfull vals, testamentet, hevnervals... *trekke pusten*
*ale* Skrevet 28. februar 2008 #8 Skrevet 28. februar 2008 KGB, MAestro, blitzregn baby, jævel av en tango, og alle de andre på maestro plata... orker ikke skrive mer.. hehehe
Zummi Skrevet 28. februar 2008 #9 Skrevet 28. februar 2008 For ikke å snakke om det nye albumet som kom nå den 18. februar "Maskineri"...
*ale* Skrevet 28. februar 2008 #10 Skrevet 28. februar 2008 Men kjøp nå heller platene enn å laste ned.. Gutta trenger penger til øl..
3 blå Skrevet 28. februar 2008 #12 Skrevet 28. februar 2008 Jeg vil si hele Ompa til du dør, hele Maestro og hele Maskineri. Alle de 3 platene er et MUST å ha! Jeg har hørt på Maskineri i over ei uke nå og elsker den, om 2 uker skal jeg på konsert på Folken, juhuuuu :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå