mami78 Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Jeg er i uke 7, og har nesten ingen symptomer. Er litt bekymret for var kjempekvalm sist på denne tiden...vet jo at det kan bli annerledes nå, men savner symptomer. Har litt ømme bryster da...Noen andre som ikke har symptomer?
Budeia og lillegutt Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Hei. Ja jeg er 6+0 i morra, og er så frisk og rask som jeg aldri har vært før. Litt ømme bryster jeg og, men ellers ingenting. Helt hinsides kvalm med den forrige, som ble jente, og i tipp topp form med den første som ble gutt:) Så spørs nok om ikke det er en liten cowboy som ligger trygt inni magen min denne gangen:) Vi må bare være fornøyd med at vi ikke har noen større plager enn dette:) Lykke til!
Kikki1982 Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Hei! Jeg er i uke 5, ingen spesielle symptomer, kanskje bare litt kvalm og litt ømme bryster hvis jeg kjenner EKSTRA godt etter.. Har aldri vært gravid før. Skulle nesten ønske meg sterkere symptomer så jeg kunne kjenne at det var noe på gang, føler meg stort sett helt vanlig. Men symptomene komme kanskje sterkere etterhver, ettersom jeg bare er i uke 5?
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 hei:) Er i uke 8. Har ingen symp så og si. litt trøtt og sover urolig. Og litt ømme pupper ellers merker jeg lite. Men har lest flere som skriver at kvalme har slått dem i uke 10 og slikt. Så jeg er bare lykkelig for hver dag som går og jeg slipper kvalmen:)
PAVEEL Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 er i uke 6 og jeg kjenner heller ingenting. litt ømme bryst kanskje?? synes de kan begynne å vokse jeg nå, så jeg får fine store faste pupper igjen, og ikke det jeg har nå hihi:-) vi bør nok sikkert prise oss lykkelige for at vi er friske og raske... el...jeg har vel et symtom da.....hormonell!! snar sint for tiden...
Lizz27 Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 Hei hei. Jeg er 6+6 og har nesten ingen symptomer jeg heller. Bare litt ømme bryster og litt svake mensmerter innimellom. Håper at jeg slipper unna noen fler symptomer men kan skjønne hva du mener med at det hadde vært fint å kjenne at det skjer noe. Kommer sikkert å bli greit å få tatt en UL for å forsikre seg om det virkelig er noe der.
miobell Skrevet 29. februar 2008 #7 Skrevet 29. februar 2008 hei :-) Jeg er 10+5 og har lite symptomer.. Jeg har gått og ventet på symptomer siden testen viste positiv i januar, men jommen har det ikke kommet for fult. Tror dette varierer vedlig fra kvinne til kvinne og svangerskap til svangerskap. Hørt en sa at "å ha symptomer er et sunnhetstegn" og det er det sikkert, men jeg har også fått forklart av legen at man kan ha et likeså sunt svangerskap uten de store symptomer og plager. Vi er i grunnen bare heldige!!! Symptomene jeg har følt på er som følger : Noe småøm i puppene Tidlig noe ømhet neders i magen, som mens smerter på en måte. Har innimellom (sjelden) ligament smerter nede ved livmoren Mer utflod enn vanlig Må ofte tisse på natta to formiddager med kvalme Noe trøttere enn normalt Hormonell (desverre) Litt forandrede brystvorter Tørrere hud. Listen er laaang, men likevel kun av små-symptomer ;-) Det er lett å uroe seg uten grunn, spesielt etter å ha lest om alt det skumle som Sa og Ma osv.men som regel går det såååå bra!! Jeg var til tidlig,privat, ultralyd da jeg var 7+5 pga all denne uroen min, og der fann de et hjerte som banket ivrig, så alt var så bra :-) og husk, de som skriver "skumle/klage innlegg" her om smerter, symptomer og problemer gjør det for å breoliges og dele erfaringer.. Det er ikke så "spennende" å skrive inn for de som har et ukomplisert svangerskap uten plager, derfor hører vi nok også minder av oss med få plager ;-) Lykke til videre!!! *klem*
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #8 Skrevet 29. februar 2008 Hei! Jeg er 5+6 i dag. Ingen symptomer. Er frisk og rask (Bank i bordet), men det var jeg hele forrige svangerskap også. Har trent intervaller i dag og føler meg kjempe bra. Går bare rundt og smiler (he, he jeg er gravid) ))) Lykke til videre ) og nyt at du er i god form
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå