Gå til innhold

matvarebutikk

BergensBerta*gullgutt*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber som deltid i matvarebutikk i tillegg til studier.. ca 40%

Når har dere som ikke har hatt mega problemer i svangerskapet, sykemeldt dere fra dette yrke?

skal egentlig begynne permisjonen 25 juni eller noe, men har eksamer måneden før det så hadd vert greitt å fått fokus på studiene da:P hehe.-.-- skakke "fake " men dere skjønner...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber 100 % i en dagligvare butikk, og jeg er 25 % sykemeldt nå, har vært det siden uke 26.. Men det er p.g.a rygg problemer.. Satser på å ikke bli mer sykemeldt enn 25 % fram til jeg går ut i permisjon 1. mai... Det er iallefall drømmen da =)

Skrevet

n vet ikke jeg akkurat hva du jobber med, men ødeleger ikke magen eller formen litt for hvor mye du kan gjøre? eller har du fått tilpasset arbeid??

Skrevet

Jeg sitter i kassa og jeg er ute i kolonialen.. Jeg gjør akkurat det samme som de andre gjør, og det jeg har gjort tidligere.. Setter ut varer og er på melkekjøla og fikser egg og smør..

Jeg bestemmer litt mer selv nå om jeg vil sitte i kassa eller om jeg vil være ute i kolonialen (jobber i en stor matbutikk)

Jeg har ikke vært i noe særlig dårlig form eller noe... Og jeg må være i bevegelse for å holde ryggen min i sjakk.. Kombinert med hvile også da selvfølgelig =)

Skrevet

eg har nok mykje den samme jobben som deg. Og kollegaene mine er kjempeflinke å stilla opp for meg og sjefen passe på at eg alltid kan legga opp til sjølv kva eg skal gjera av dagens oppgåver. Takket være dette satse eg på å gå heilt til permisjonen starte i slutten av mars. Og då har eg ca 50-60% stilling (variere litt grunna ekstravakter)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...