Guttemamman:-) Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Leser i den tråden ang smertelindring, og ser det er så mange som synes epidural var som himmelen....Jeg synes den hjalp ei stund men så ble det bare vondere enn noen gang.Og jeg kjente så absolutt når jeg måtte presse...Kan det være at den slutta å virke?Håper det så det ikke bare er jeg som er så pinglete at jeg synes det var sååå jævlig vondt selv med epidural he he..
Mor til et enebarn Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Jeg kjente riene selv om jeg hadde epidural, men smertene var MYE mindre... smertene kunne ikke sammenlignes med de jeg hadde liggi med et døgn..
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Høres ut som den sluttet å virke da=/ Men selvfølgelig gjør det vondt selvom du har epidural, men skal da ikke gjøre vondere..
kanutteogkruttet Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Det kan hende at virkninga på epiduralen begynnte å gå ut. Gjorde det med meg, og jeg krevde ny dose. Jeg fikk kun en halv dose siden jeg var helt i slutten av fødselen....
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Epiduralen blir vel gjerne stoppa når man har pressveer...? Det ble ihvertfall det på meg, og andre jeg kjenner som fikk dette. Jeg synes at fødselen med epidural var DRITVON!!!!!! og så fødte jeg lillebror uten noe som helst... så jeg tar det tilbake! JA til epidural!
Mamma'n til Tobias♥ Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 Jeg merket INGENTING til epiduralen! Skulle nok hatt den mye før. Måtte til slutt få epidural for å klare å slappe av, hadde holdt på i 25 timer med rier hvert 2 minutt!! Husker bare at jeg ble litt trøtt, men tok ikke smertene. Hadde allerede pressrier, så det var nok for sent..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå