Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Fikk tilbud om dette på helsestasjonen i dag. Barnefar har kun samvær sammen med meg så jeg har lite eller ingen avlastning. Men syns det er tidlig enda, barnet mitt er bare ett halvt år, og jeg fullammer nærmest.. Men trenger såå sårt litt tid for meg selv og etterhvert.. Men har liksom ikke tenkt denne tanken før en gang. Har litt familie som sikkert kan passe hvis jeg spør, men føler alle er så opptatt med sitt, og når jeg hintet til min mor om å passe så virket hun ikke akkurat overivrig Meg til barnet: "Skal du snart sove litt bedre om natten så mormor kan ha deg en dag så kan mamma gå ut å finne på noe alene?" Mormoren: "Føler du at du trenger det nå altså?" Og det var ikke ironisk!! Hun er super glad i babyen min og kjempe glad når vi besøker, men altså ikke overivrig sånn som mange andre besteforeldre
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Sjekk Anonymforumet, der har jeg svart på det samme spm:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå