ღDidrikmamsenღ Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Synes Didrikmamsen var mye bedre enn Didrik 9,5 mnd hehe. Takker for tips
Monajenten Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Hihi så kult:-D Moro å få litt ære;-) Er spent på morgendagen din altså!!!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2008 Thjihi =) Me toooo!! Holdt på å røpe meg i gårkveld da vi hadde diskusjon om hvorfor han måtte være hjemme på fredagskvelden hehe
Sørland-snuppa Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Kansje jeg også bør bytte nick. Jeg er blitt beskyldt for og være en eller annen Dr.ittsekk på kranglesiden. Jeg er jo aldri der en gang. (ble tipset nå om det) hahahaha. kan jo være ei annen som kaller seg for ung mor også da men. neidu. folk får tro hva de vil. jeg bryr meg ikke.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2008 Hehe, ja kanskje du burde det Er jo ikke såååå ung heller lengre da Så den tråden ja hehe.. Noe må de ha å gjøre på krangle også vet du
Sørland-snuppa Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 nei jeg er jo ikke det a :-/.... men har liksom hatt det nicket siden jeg gikk gravid med amalie. altså i 7 år ca. Det liksom identiteten min nå det. Vanskelig og skal bytte hehehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå