Gå til innhold

Byttet nick pga deg Monajenten ;)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes Didrikmamsen var mye bedre enn Didrik 9,5 mnd hehe. Takker for tips ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi så kult:-D

 

Moro å få litt ære;-)

Er spent på morgendagen din altså!!!

Skrevet

Thjihi =)

 

Me toooo!! Holdt på å røpe meg i gårkveld da vi hadde diskusjon om hvorfor han måtte være hjemme på fredagskvelden hehe

Skrevet

Kansje jeg også bør bytte nick. Jeg er blitt beskyldt for og være en eller annen Dr.ittsekk på kranglesiden. Jeg er jo aldri der en gang. (ble tipset nå om det) hahahaha.

kan jo være ei annen som kaller seg for ung mor også da men.

neidu. folk får tro hva de vil. jeg bryr meg ikke.

 

 

Skrevet

Hehe, ja kanskje du burde det :) Er jo ikke såååå ung heller lengre da ;) Så den tråden ja hehe.. Noe må de ha å gjøre på krangle også vet du :)

Skrevet

nei jeg er jo ikke det a :-/....

men har liksom hatt det nicket siden jeg gikk gravid med amalie. altså i 7 år ca. Det liksom identiteten min nå det. Vanskelig og skal bytte hehehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...