Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Trenger en søskenvogn til sommeren.....datteren min er 2,5 år når vi får nestemann. Og selv om hun er flink til å gå, kan det bli for langt å gå noen ganger. Tenker at det er greit med en søskenvogn, slik at jeg kan hente henne i bhg, når jeg allikevel er ute og triller minsten. Har ikke peiling påhva slags søskenvogn jeg skal velge. Har dere noen tips??
mai mammaen til to Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 snuppa her blir akkurat to år når babyen blir født. vi har kjøpt ståbrett... så får vi se om vi trenger søsken vogn og etterhvert.. ville nok kjøpt en billig en på finn.no fo det er ikke sikkert du får så mye brukt for den
Tommage♀♂ Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Tenk over hva du er ute etter: lang rygg, for/bakovevendt, 3/4 hjul, svinghjul, størrelse, bruksareal, osv osv... Ta en titt her, en veldig praktisk samleside! http://www.tinasbok.no/svanger/soskenvogn.php Om du trenger passord er det gjest gjest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå