Gå til innhold

Mannen min blir 30! Hjelp til suprise?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger virkelig litt hjelp til å finne ut hva jeg skal gi mannen min i gave!

Jeg er gravid med vårt første barn, vi har ikke så god råd - men klarer jeg en komplett dag på 4000 så syns jeg han skal få det.

Har tenkt på spa, for han eller begge to. (bor rett utenfor Oslo, hvis noen har steder å anbefale)

Evt etterfulgt av hjemmelaget middag og vin til han.

Noen andre tips? Veldig taknemlig for hjelp her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du vil på spa kan jeg anbefale noe ;)

Vi var akkuart på verden deiligste spa ferie i Latvia! Et kjempefint sted ca 30 min fra Riga. Tror hotellet hette "Hotel Jurmala spa".

De var så flinke der, myyye bedre behandlinger enn jeg noen gang har fått i Norge, og mye mye MYE billigere...

Vi fløy med Norwegian fra Oslo mandag - onsdag, og billettene tur/retur kostet vel ca 1200 for begge to. Hotellet kostet rett under 2000, og da hadde vi ett litt større enn vanlig (dobbeltrom men med litt sånn "stue")

Spa behandlingene velger dere selv, men det var vel ca en tredjedel av norsk pris.

Skrevet

Min sambo hadde foresten 30 års dag i går, og da ga jeg han sånn Apple tv. Det var en kjempesuksess... Den kostet 3400.

Vet ikke sånn heeelt hva det er (ikke så teknisk, prøv google hvis du er interessert) men han ble veldig glad, og jeg fikk tydeligvis et stort pluss i boka ;)

Skrevet

Hei!

Ikke for å være frekk, men er det du eller han som ønsker seg spa og romantisk middag?

Vet om menn som har fått dette i bursdagspresang, der det egentlig er damas "drømmedag"..

Men mulig mannen din liker sånt??

(evt, tipse om at du ønsker deg en sånn dag etter endt svangerskap og fødsel...gave til nybakt mor?) :)

Hva med go kart etterfulgt av middag(men der får jo ikke du kjørt bil da men)

Eller kun middagen og fri oppvarting resten av kvelden(det er jo gratis;)) også et gavekort på en helaften ettellerannet når du er ferdig og kan være med på litt mer guttete aktiviteter.?

Skrevet

samboeren min fyller ikkje 30 før om to år, men fisker allerede etter radiostyrt helikopter, de får du på hobby butikk til ca. 2500 kr. Ellers så vet eg at mannen min hadde satt veldig pris på massasje, du kan ta en weekend til københavn f.eks. du kan jo bare ta han med ut på middag der du tar regningen=)

Skrevet

Hva med den bergans opplevelsesturen de reklamerer for på tv nå om dagen? Vet ikke hva det koster da, men skal visst stå litt om det på bergans.no.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...