tutta23 Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Jeg har noen symptomer på graviditet,men er usikker siden de sikkert like godt kan være mensen som kommer. Har de siste dagene(uka) hatt hodepine, vondt nederst i ryggen(halebenet), trøtt(men er vel årstida:P), tung i kroppen,oppblåst mage,kvalme som kommer og går,har endel utflod også...det var vel sånn ca det;) takk for alle svar.
Ina25♥med gull i magen Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Vanskelig å si egentlig... Kan være symptomer på TR, graviditet, innbilt (mange, inkludert meg selv, som sliter med det;) ) - eller det kan være alt mulig annet. Når har du ikm da? Lykke til hvertfall! Håper det er en spire!
tutta23 Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2008 takk for det:) men hva er ikm? når mensen kommer regner jeg med... hehe, har alltid vært litt uregelmessig men var ferdig med siste mens 5.feb(fikk den 1.feb)..så er vel rett rundt hjørnet.
Ina25♥med gull i magen Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 ikm = ikke kommende menstrasjon. Da du venter å få mensen igjen, som du håper, håper, håper ikke kommer;) Blir spennende å se da! Er det første prøve periode (pp) ? Jeg er i 2.pp - og er 9 dager over ikm. Ingen mens, ingen positiv test! *gruble*
tutta23 Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2008 ja,1.pp. så hadde vel vært litt vel hatt litt vel flaks om det hadde blitt positivt;) så spennede da,9 dager over er jo en stund og tester trenger ikke vise positivt så tidlig,har ei venninne som ikke fikk påvist positivt resultat før etter 3mnd..å hun tok mange tester,måtte til legen til slutt;) men masse lykke til! Handler vel litt om det å ikke stresse så mye med det,prøve å slappe av i kroppen liksom.
tutta23 Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. februar 2008 litt skrive feil gitt...jaja,sånn går det når man blir ivrig!
Ina25♥med gull i magen Skrevet 28. februar 2008 #7 Skrevet 28. februar 2008 Ser det faktisk er mange som tester positivt i 1.pp - så det er slett ikke umulig:) *krysser fingrene* Ja, det er nok en fordel å prøve å ikke stresse så mye med det, la det som skjer skje. Hvertfall med tanke på at det kan gå 12 pp også - kan jo ikke være helt bananas et helt år liksom;) Men, når det er sagt: Lettere sagt enn gjort. Jeg gikk inn her, og tenkte : haha, her var det mange gærne jenter;) Sånn skal jeg ALDRI bli! Lovte på tro og ære overfor samboer, at neida, ikke noe stress, vi tar det som det kommer. Og når det begynte å nærme seg første ikm - var jeg lettere revet med. På ikm satt vi i stua og glante på testen i 10 minutter - sammen! *ler* Så slappet jeg av, helt til ikm nærmet seg igjen... og nå 9 dager over begynner jeg å nærme meg smågal;) Hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå