pitsj Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Er det virkelig ikke slik at man svever ut fra treninga, struttende av energi, samtidig som at kiloene bare renner av? Føler meg skikkelig lurt, altså, her jeg sitter: Kroppen er tung og daff, det er vondt å gå trapper, og vekta står på stedet hvil. Noen som vet noe om lovverket rundt dette?
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Har kontrakten din noen tidsklausul? Det skal stå spesifisert hvor lang tid (evt hvor mange ganger) du må gå dit uten å føle deg lekker og fin etterpå før du har krav på et års forbruk av kebab på deres regning.
pitsj Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2008 Har ikke helt rukket å lese det derre med små skrift enda, sirru. Det er riktignok nesten 3 uker siden jeg meldte meg inn, men en vinterferie derimellom ødela litt for progresjonen. Men altså: Ei økt før ferien og ei økt etter: Det BURDE jo begynne å gi resultater??
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Jeg tror det kom nye vedtekter i januar som sa at om du ikke hadde kroppen til Pia Tjelta eller noe sånt etter fire ganger, slo straffe-kebabene inn.
pitsj Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2008 Takk gode Gud. Bare to runder igjen, så kan jeg tusle tilbake til mitt akk så behagelige liv... Men du? De der Treningskebabene; er det færre kalorier i dem, eller?
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 Ja, det er derfor det virkelig svir for studioet: det er spesialkebaber med antikalorier, ergo svindyre. To runder til med helvete, så er det Extra Large kylling ekstra sterk herfra til evigheten!
pitsj Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. februar 2008 Thanx :-) Men helt seriøst: Hvor lenge varer det før det blir bedre? Har fått gubben til å kaste meg ut av huset når jeg skal på trening - og låse døra. Dørstokkmila med å melde seg inn er også oversteget. Jeg skal klare dette. Men søren, så tungt det er...
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #8 Skrevet 28. februar 2008 Hvor ofte går du? Tar gjerne et par uker med to-tre økter i uka før det kjennes ut som noe annet enn luthersk sjølpining når man trener inne, synes nå jeg i hvert fall. Ute er noe helt annet, men ikke alle som liker å tasse gatelangs i refleksvest, selvsagt.
pitsj Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 29. februar 2008 Planen er minst to, kanskje tre, ganger i uka. Hittil har jeg berga fasongen (sånn ca) med en relativt aktiv livsstil forøvrig, men innser at det nå ikke er noen annen mulighet enn dette. Gruppetimer er jo ganske greit med tanke på å komme seg i gang, tenker jeg...
overkill Skrevet 29. februar 2008 #10 Skrevet 29. februar 2008 Eg har svært alvorlege antistoff mot trening. Meldte med inn i august ifjor, og må framleis tvinge meg sjølv kvar gong. Mannen min betalte avgifta, og påstår ondskapsullt at han skal ha pengane tilbake om eg ikkje går mine pålagte to gonger per veke. Vekta har ikkje rørt seg. Det beste eg kan sei er at eg moglegeins er litt sterkare i fiskepuddingarmane. Trur ikkje den der treninga er meint for alle:(
pitsj Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 29. februar 2008 Ojoj... Er det genetisk, tror du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå