Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Bf ringte idag for å høre hvordan det går med barna ( vi ringes flere ganger i uka. ikke noe vondt blod mellom oss ) Men reagerte på det han avsluttet samtalen med: " Må være snill med barna da " Hva mente han med dette? Er jeg ikke snill mot barna mine? Jeg er ute sammen med de flere timer for dag, steller,duller og koser med de. Serverer de sunn og næringsfull mat, synger på senga.... osv. Følte meg nesten litt støtt av den kommentaren jeg....
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 du føler deg bare støtt av det fordi du er mor og fordi du er litt "på vakt" ovenfor far. han mener helt sikkert ikke noe med det. bare en ubetenktsom komentar
Leeloo76 Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Blir vel en litt sånn "du får kjøre pent da" kommentar, sikkert ikke vondt ment.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Heisan, jeg tror det er en talemåte for å vise omsorg bare. Litt dumt at du føler deg støtt av det. Er nok ikke meningen. Jeg får beskjed om å ta vare på gutten. Og det vet jo både jeg og far at jeg gjør .
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Hi her..... Er sikkert dumt av meg å føle meg støtt av kommentaren hans, han mener sikkert bare godt med det. Men det gikk innpå meg, siden jeg føler at jeg virkelig har stått på de siste ukene pga. syke barn. er sikkert bare sliten og grubler for mye....
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 Er nok bare en talemåte:) Hender mamman min sier feks må ta godt vare på Lucas nå da eller lignende, tror ikke hun mener at jeg ikke gjør det fordi om hun sier sånn;)
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #7 Skrevet 29. februar 2008 Er nok bare ein kommentar for å vise at han bryr seg. Eg seier alltid til ungane at dei må vera snille når eg leverer dei til pappaen, men rekner jo ikkje akkurat med at dei er englebarn der heller nei. Men føler eg trenger å sei det på ein måte. Som ein avslutning på samtalen/ eit farvel om du skjønner. Mamma seier alltid til folk at dei må kjøre forsiktig. Alle som har vært på besøk hos hu, får den setningen som avskjed. Omtanke rett og slett.
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #8 Skrevet 1. mars 2008 Er ikke det bare sånn man sier da? "Gå forsiktig!" når det er holke ute og sånn. "kjør pent" osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå