annka82-har 3 nydelie gutta:) Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 er litt nysgjerrig om noen skal fri til mannen i morgen og hvordan?
Gjest irismor Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Er litt av den gamle skolen jeg da ;-) Hvis ikke samboeren kan fri til meg så får det heller være med hele giftemålet. Synes liksom at det er mannens oppgave å fri =o)
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Jeg har lyst!! Har lenge snakket om å gifte oss, men har ikke akkurat penger eller hus nå da:P Hadde nok gjort det visst jeg hadde DET opplegget, men har ikke kommet på noe som er "unikt" sånn som jeg vil et frieri skal være.. Men hey, vi venter 4 år, har goood tid å finne en løsning:P Visst ikke det skjer noe før det^^
ღDidrikmamsenღ Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Jeg skal fri... Vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det enda, for sambo har spolert planene mine litt med at han skal på møte og div med jobben. Men har i allefall fått trykt på ryggen på en manchester united t-skjorte "vil du gift dæ me mæ?". Tenkte å ha den på meg og thja.. hehe
Monajenten Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Åhh Didrikmamsen, jeg er så spent på deg!! Du MÅ finne på noe lurt!! Kan du ikke ringe sjefen og spørre om han kan ringe din mann og si at han ikke begynner før tolv i morgen eller noe??
ღDidrikmamsenღ Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 Hehe, bra du tenker på meg monajenten Han har fleksitid på jobb, så bestemmer selv når han begynner. Ikke noe problem det. Men har heller lyst til å gjøre det på kvelden. Jeg har sagt at jeg er bedd bort til en venninne, og at hvis han kommer hjem etter gocarten så drar jeg dit. Han er så mye borte og jeg må bestandig utsette mine ting, så han har nok ikke samvittighet til å sette mine planer på vent en gang til Han kommer nok hjem, og da skal jeg overraske han
annka82-har 3 nydelie gutta:) Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. februar 2008 å hvor spennende Didrik 9,5 mnd du må bar holde oss oppdatert i morgen,er jo så spennende:) ønsker deg iallefall lykke til:)
Monajenten Skrevet 29. februar 2008 #8 Skrevet 29. februar 2008 Åh det er bra!!! Venter spent på oppdatering:-D Lykke til:-)
It's all about me Skrevet 29. februar 2008 #9 Skrevet 29. februar 2008 I og med at jeg allerede er gift ville det vel vært litt teit. Men uansett synes jeg skuddårsdagen og valentinerdagen er kjedelige og altfor forutsigbare dager å gjøre det på. Hadde heller valgt en av de alle andre dagene istedet.
Kjukka Skrevet 29. februar 2008 #10 Skrevet 29. februar 2008 Huh? Er det noen spesiell grunn for at du spør? Er det en sånn veldig spesiell dag i morgen ? Men nei, jeg skal ikke fri som du sikkert skjønte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå