Mamma til 2 prinser:) Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Har en gutt fra før som heter Alexander og venter enda en gutt...sliter sååååå med navn. Hvem av disse liker dere? Sebastian Tobias Emil må få noen andres synspunkter også..
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Sebastian! Blir mer likt lengden på det andre navnet!
Mamma til 2 prinser:) Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2008 Takk for svar jenter:)Ble ikke akkurat klokere og valget er ikke akkurat lettere...hehe.Men er fint å høre hva andre mener allikevel. Har nok av folk som kommer med forslag ihvertfall...MIn mor vil ha Felix,Svigermor vil ha Emil og min farmor vil ha ludvig...hehe,jeg tar imot forslagene men velger det jeg vil selv. Har en liten knapp på sebastian selv men tror nok ikke jeg får bestemt meg før gullet er ute...
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 Liker best Sebastian Men alle var jo fine da.. Skal ikke være lett det her med navn:) Lykke til med valget
Mamma til 2 prinser:) Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. februar 2008 Nei navn er såååå utrolig vanskelig...blir gal,vil lissom at vi bestemmer oss og har det klart men er ikke lett altså. jentenavn hadde jeg klart for leeenge siden men når det kommer enda en gutt ble det andre ting å tenke på..hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå