trulte0309 Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 hei hei:) jeg var på ultralyd i da jeg var 10+6, for en uke siden. da sa legen att alt var bra:) så sa han att han trodde han så 2 stk, men tok d tilbake. han konstanterte att alt var bra og att jeg var i riktig tid. men jeg tenker fortsatt på det han sa om tvillinger. noen som har opplevd lignende?? tvillinger ligger i slekta. så de sier att jeg er neste med 2. jeg har en gutt på 2 år fra før:) kan noen hjelpe meg?? syns det er lenge til neste ultralyd..
lin76 Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Hei Trulte Vanskeleg å vita utan å ha sett på skjermen, så klart, men viss legen tok det tilbake var det vel fordi han tok feil først? Trur uansett du kjem til å merka det før neste ultralyd viss det er to der inne - tvillinggravide får større mage tidlegare, og ofte fleire symptom også. Kanskje du kan snakka med dei i slekta som har gått med tvillingar og høyra kva dei trur? Evt kan du jo betala for privat ultralyd om ei veke eller tre viss du har råd til det og bur sånn til at det er praktisk gjennomførbart. Lukke til, i alle fall, enten det er ein eller to du går med!
trulte0309 Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. februar 2008 takk for svar:) må nok bare vente å se ja.. blir nå glad om det kommer 1 eller 2:) kan spørre om å få komme før til jordmor.. har hørt hjertelyd iallfall:) trodde vi hørte 2, men det var bare 2 slag vi hørte på den andre siden av magen. hørte mange på venstre side:) så får nok prøve å være tålmodig..
Undrende85 Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Ei i familien min var på tidlig ultralyd pga mistanke om SA. Da fant de ut at det var 2 stykker der. Det er ikke alltid lett å se tror jeg, kommer kanskje ann på hvordan de ligger?
trulte0309 Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. februar 2008 det er det jeg tror å.. underlig iallfall.. får nok bare vente på ny ultralyd gitt.. veldig lenge til men.. jeg hadde ikke tenkt på det, men når legen sier att han kanskje ser 2 stk, så tenker jeg jo på det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå