Gjest Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 her sitter jeg halvfeit etter et svangerskap og han kommer hjem med sjokolade og potetgull som om det skulle vært lørdag vær dag. Jammen vanskelig og stå i mot da ?? Også blir jeg sinna på meg selv og han etterpå. Nå skal jeg fader meg ikke spise en eneste sjokoladebit på leeeenge .................. skal ned i buksene mine igjen .....
Mamman til Mari Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Hehe, måtte bare svare på denne... For for 2 minutter siden, etter jeg akkurat hadde servert min mann den andre av to nyyyyydelige kyllingburgere/sandwicher, sa jeg til han at dette går ikke lenger... ;-) Kan ikke ha sånn kveldsmat så ofte... Greit for han som er veier like mye som da han gikk ut av ungdomsskolen omtrent, og har både høy forbrenning og treningsmoral. Verre for mor med et par barnefødsler bak seg, 4-5 kilo form mye (minst...) og uten den store motivasjonen til annen trening enn å gå trilletur med tulla.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Kjenner til problemet. Jeg skal ned 10 kilo, og jeg gjorde meg selv avhengig av sjokolade og annen dritt under svangerskapet. Sukk... DA var det lørdag hver dag, du )) Nå prøver vi å ta oss kraftig sammen både jeg og mannen. Han la på seg en del han også etter å ha lørdag hver dag i 9 mndr han også . Tjihi )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå