cherry coke Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Jeg fikk en sprøyte nedentil under fødselen, kommer ikke på navnet eller hva den skulle hjelpe mot. Noen som vet?
veslamøy Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 pudenalblokade? lindrer nedentil, altså smertene i utdrivningsfasen
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Pudentalblokkade eller noe slikt, kanskje?
*Udon'tKnowMe* Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Jeg fikk lokalbedøvelse i underlivet underveis, siden de skulle klippe meg.. men kommer ikke på hva den het..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå