Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Jeg startet på yasmin for 1 og et halvt brett siden,altså en og en halv mnd eller noe i den duren. Jeg startet med dem ETTER mensen. Altså ikke da jeg egentlig skulle, ved mensens første dag. Da jeg var ferdig med et brett, tok det hele 5 dager før jeg fikk mensen, og den varte i 3-4 dager, noe som jeg syns var merkverdig lite, for jeg blør jo alltid i minst 8. Er ikke så vant med piller, så jeg klusset og startet på nytt brett en dag for tidlig. Nå er jeg midt i brett nr 2, og har mensmurringer og vonde bryster. Vonde bryster har jeg hatt helt siden jeg begynte, og jeg er ikke gravid. Tok test da mensen ikke kom ved 1 bretts slutt. Har jeg ødelagt rytmen? Er disse bivirkningene vanlige? Takker for svar
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Burde kanskje ta en ny test? Du har jo slurva og ryktene sier at Yasmin ikke er til å stole på. Jeg kjenner faktisk til ei dame som ble gravid på yasmin, og hun kalte datteren for Yasmin av den grunn.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Å huff? Nå ble jeg nervøs! Men har ikke hatt så mye sex at det skulle være mulighet da. Hadde sex for en uke siden og thats it. Ja hadde vel sex dagen jeg fikk mensen og da. Før den viste seg altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå