Gå til innhold

Luft/press i magen- flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Magen min blir så oppblåst på kveldstid. Jeg kjenner et slags press opp mot ribbeina og litt i sidene. Ikke vondt, men ubehagelig. Flere som opplever dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt er du på vei? Jeg er 9+4 og føler meg generelt veldig oppblåst og "luftig" døgnet rundt. Det er plagsomt! Håper det går over snart.....

Skrevet

Jeg sliter også med oppblåst mage. Hadde sånn mageknip og følte meg som en sperreballong hele natt. Greide bare ikke sove. håper ikke det blir slik igjen i natt. Spørs om jeg må ta meg en tur til apoteket, evt. helsekost i morgen, og kjøpe noe som får i gang mage-/tarmsytemet.

Skrevet

Jeg er 8 + 3. Det er nesten som sting, og mest på høyre side.

Skrevet

Av en eller annen grnn så kjenner jeg også mest på hø. side. Kan det bety at embryoet ligger på hø. side i livmora??

Skrevet

har det samme her..er 9+3..og føler jeg må tisse hele kvelden, akkurat som både livmor, tarmer er fulle og presser mot hverandre..kan føler ubehagelig og sitte fordi føler det presser:-)

Skrevet

Kjenner igjen oppblåstheten, er 10+1 i dag. Men for meg har det faktisk hjulpe med dei tre tinga som anbefales: Masse vatn (minst tre liter dagen), fiber (et 4ss kruskakli med yoghurt til frokost - ganske tørt, men funkar), og trening/raske spaserturar. Betre no enn det var for ei veke eller to sidan, så det er jo alltids noko! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...