Shabby Cheap Chic Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Klarer aldri å bestemme meg jeg... Noen som har prøvd den? http://www.brio.net/BRIO_NET/Norge/?b=3
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Jeg vil anbefale deg å finne en vogn med forhjul som står litt nærmere hverandre og som roterer 360 grader. Tvillingvogner er TUNGE å trille på, spesielt om det skal brukes som søskenvogn og da er det greit om den er lett å svinge.
Shabby Cheap Chic Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2008 Ja skal jo være søskenvogn. Men den eneste jeg liker med roterende hjul er teutonia. Er så dyr i forhold..
Joikaboll@ Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Så en tvillingvogn på finn.no i går, har hatt denne vogna selv og anbefaler den på det sterkeste. Skal se om jeg finner den igjen.
Joikaboll@ Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Ser ut til at den er solgt, finner den hvertfall ikke igjen. Men det er en Jane Powertwin. Ikke så veldig dyre vogner.
Shabby Cheap Chic Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. februar 2008 Tja, liker da best at de sitter ved siden av hverandre jeg da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå