Graciegirl Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Tenke bare jeg skulle høre hvordan det har vært å være tilbake på jobb? Skal tilbake på mandag og det blir rart. En del av meg har lyst til å være hjemme med Lykketrollet for evig og alltid og en annen del av meg gleder seg egentlig veldig til å komme seg tilbake i jobb.
annaka Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Det var godt å være tilbake blandt koselige kolleger og hyggelige elever. Kom riktignok et par minutter for seint,- men de bare lo og lurte på om jeg hadde stressa fælt .... Jeg har virkelig noen koselige kolleger. Vi skal ha personalfest i morgen. Det pleier å være festlig. Mannen min er hjemme med minstemann til midten av april, så foreløpig er det jo ikke så hektisk. Gleder meg vel ikke akkurat til alle skal av gårde. Og synes kanskje minstemann kunne ha godt av å være hjemme et år til. Han er jo så liten enda...Men barnehage blir det....... Akkurat nå føler jeg meg som verdens heldigste. Super mann, supre barn og stortrives som lærer. Og er så trøtt at øynene snart går i kryss. Hva jobber du med? Lykke til på mandag.
Graciegirl Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. februar 2008 Håper du koser deg på personalfest i kveld! Det var jo god timing. Du høres ut som en engasjert lærer, det er bra! Beundrer de som velger læreryrket. Selv jobber jeg på byens universitet. Har mye studentkontakt, men underviser ikke. Tror det er best slik Barnehage er bra, tror jeg. Lykketrollet begynner så smått på mandag, samtidig som pappan har permisjon. Satser på at en l-a-a-a-a-ng innkjøring gjør susen. Vi har jo allerede tørrtrena litt og det har gått fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå