Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Hvor mye vokser håret til en 3åring(gutt) pr mnd? Er det veldig forskjellig?Fortere enn vårt??? DEN FORBANNA HEKSA av ei svigermor har klipt den LANGE fine luggen til gutten min,men ikke resten av håret,og det nekter jeg å klippe også,så nå ser han mest ut som mc gyver!!!! ER SÅ SINT JEG NESTEN GÅR I SPINN!!!!!!!!! ja,hun gjorde det uten å spørre.I saw it coming. Hun hater jo at gutter har langt hår.
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Ta med saksa og klipp henne når hun sover. ;o)
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Av prinipp rimelig provoserende ja. Er du større en henne? Hold henne fast og skamklipp;)
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Drit i håret, det tar tid - konsentrer deg om hevn.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Enig med sug lut, konsentrer deg om hevn. Håret hans vokser uansett ut:)
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 Hun har jo helt kort hår vetdu. Ja det er så jævla provoserende. For det første har jeg vært livredd for å ha ham der, i tilfelle hun skal snik-klippe, noe hun altså gjorde til slutt også. Skal jeg virkelig gå rundt å være redd for håret til ungen min? Er jo jeg som bestemmer hvordan han skal se ut? Men hun "stusset" ham altså, tross i alle mine utsagn og advarsler. Har sagt klart ifra mange ganger. Svaret jeg fikk var at håret var i veien i øynene hans, og at det var ganske slitt så resten burde også stusses. Han fikk hår sent, så vi er jo bare overlykkelige over at det faktisk har lengde nå. Han var dødssøt helt til hun gjorde det der.Jeg er så fortvilt og lei meg at det finnes ikke ord. Vet det vokser ut, men likevell. Kanskje jeg skal takke herren fordi hun ikke tok alt sammen, og bare luggen. Alle vet jo hvordan hennes unger så ut. Piggsveis.
prekæs Skrevet 28. februar 2008 #7 Skrevet 28. februar 2008 Venn deg til det. Min store gutt farget håret svart og barberte vekk alt underhår bak og min ekte blondinedatter maste i lengere tid om å farge håret svart hun også. Eldste endte opp med en solidarisk militærklipp (dvs fellesbarbering) i 18 års alderen og etter den tid har håret aldri blitt lenger enn to cm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå