Gå til innhold

Her panikk vaskes det og gjemmer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

bort rotet i skap og skuffer.

Alltid er det slik at vi panikk rydder og vasker når noen melder sin ankomst.

Og nå kommer svigers på overnatting.

At vi aldri lærer å ha det ryddig hele tiden, og tatt 3 dagers matsmuler fra gulvet, vasket dassen litt oftere, fått unna avisene som ingen leser, osv, osv.

Og ikke nok med det,så begynner gubben å rydde og vaske på plasser som ingen ser.

Håper det ikke bare er vi som er så sløve:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat likedan her..

Hehe..

Vi bruker å si at vi egentlig skulle hatt overnattingsbesøk oftere, så kanskje vi hadde hatt litt mer orden...:P

Skrevet

høres veldig kjent ut! vil gjerne, men rekker ikke over. og så er jegikke av de som elsker husarbeid heller da. he he. lykke til!!!

Skrevet

Huff, vi også har det sånn... Problemet er at vi ikke har tid og overskudd til å "dybderydde", er det vi kaller det. Hvis det er ryddig fra før, er det jo enkelt å overflaterydde før man får besøk, men når man har panikkryddet i noen år, er det jo et enormt kaos å rydde opp i for å få det ordentlig ryddig... Jeg ønsker meg mer tid...

Skrevet

Høres veldig kjent ut, ja! Du er ikke alene!!!!!

Skrevet

Der sa du det, dybderydde, det må vi også snart, når får vi ikke mer i skuffer og skap. For å ikke snakke om hvordan det ser ut i kjellerbodene, grøss og gru, må minst ha et par ukers ferie og en container stående her:-)

Skrevet

Vi hadde det slik vi også, men så¨begynte jeg å være hjemme i perm og da tar jeg litt hver dag, rydder litt og vasker litt her og litt der... =))

Heldigvis skal jeg ikke jobbe fult på enda ett år og da får jeg masse av tid til slik. God hjelp av guttene får jeg også =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...