Gå til innhold

bør jeg gifte meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 100% sikker på at han er mannen i mitt liv og vi har et nydelig barn sammen. Alt er planlagt, lokalet bestillt, invitasjonene laget og menyen satt! Det eneste problemet er at han ikke vil ha flere barn, og det vil jeg. Vi har begge alltid visst at vi var uenige om dette. Jeg har håpet at han skal endre mening og det har sikkert han også. Nå kjenner jeg at lengselen blir større og større! Syns det er så utrolig trist at barnet mitt skal vokse opp uten søsken og at jeg ikke skal få oppleve et slikt mirakel en gang til. Desverre har det begynt å gå opp for meg at han ikke kommer til å forandre mening, og jeg vet ikke om jeg kan leve med det. Men uansett så taper jeg jo, for jeg vil jo ikke ha barn med noen andre egentlig, og skulle jeg få det blir det jo ikke det samme for barnet mitt heller. Vil jo at de skal ha samme pappa. Huff, dette gjør meg så deppa! Vet ikke hvordan jeg skal håndtere situasjonen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var jeg deg så ville jeg fortalt ham akkurat hva du føler - at det er utrolig viktig for deg med flere barn! Ikke legg skjul på noe - ærlighet varer lengst! Når du har gjort det, så får du høre hva han har å si - om han er villig til å vike, eller om hans beslutning er endelig...

Skrevet

fortell til han akkurat det du skrev her... er vel bare som kan svare på dette...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...