Smånetta 14.mai Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Virkelig? Ble litt overrasket over den saken på nyhetene. Trodde det var så farlig at man ble sjuk uansett, liksom. Jøss. Har hørt den skrøna om å helle det gjennom en loff, men jeg trodde faktisk ingen drakk det. Mest fordi jeg trodde det skulle bestå av metanol, da.
babygullz <3 vilde Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Nei nei, de mener selvfølgelig rød saft.. ingen fare.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 De som drikker det er som regel garva alkoholikere da, tror ikke det er så mange som tar med seg rødsprit på fest akkurat.......
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Jeg snakka med en alkoholisert uteligger en gang, og han fortalte at den vanligste måten er å kjøre den gjennom en kaffetrakter for å fjerne de verste stoffene sånn at den blir drikkbar. Men det frister likevel ikke, av en eller annen grunn.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Glemte å si at han aldri fortalte hvordan han hadde tilgang til en kaffetrakter ute på gata, men, men..
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 min samboers bestefar drikker rødsprit, han er alkoholikker da, han drikker også etterbarberings vann og parfyme, og dette er heelt sant, han gjør alt for og få i seg litt alkohol, han kjører også i fylla, noe som er heeelt uhørt, jeg har faktisk tenkt på og ringe politiet på han, er så redd han skal kjøre ned et menneske, spesielt et barn, han drikker seg så drita på rødsprit at han må krabbe fra parkeringplassen sin og hjem, bokstavlig talt,det går ikke en dag uten at han drikker denne "deilige" spriten,pluss at han drikker den rent, uten og skille den ut på noe som helst måte, og det sykeste av det hele er at dette har han gjort i mangen mangen år, han har IKKE blitt syk av det en gang.... sprøtt og litt vannskelig og tro på, men sant er det!!!
Fullrulle86 Skrevet 29. februar 2008 #8 Skrevet 29. februar 2008 men akkurat som om det ikke er farlig å drikke rødspriten fra Obs da hehe... (riktig nok inneholder den ikke metanol, men likevel...)
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #9 Skrevet 29. februar 2008 Men er jo kjipt om man har ei flaske stående i garasjen eller på boda og så får noen unger tak i det, og skal smake....
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #10 Skrevet 29. februar 2008 Rødspriten har barnesikker/idiot sikker kork, jeg får den i hvertfall ikke opp. Ikke at jeg skulle drikke den da... Skulle rense no pensler, men så var det visst whitesprit man bruker til det. errrr........
Smånetta 14.mai Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 29. februar 2008 Ja, det også... Hva bruker man den til? Spilte en gang i nissetog i mange kulegrader. Da hadde jeg rødsprit i ventilene på tubaen så det ikke skulle fryse, men det er nok ikke det det er laget til.
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #12 Skrevet 29. februar 2008 Jeg kjente også en fyr som var alkoholiker. Han var en venn av samboeren min fra samme videregående jeg gikk på, og da vi traff hverandre igjen noen år etter at vi var russ så gikk vi ut på byen sammen noen ganger. Jeg spurte hvorfor han hadde svarte flekker på armene, men han sa det var et uslett, eller noe sånt. Senere fant jeg ut at han var alkis og at det var flekker som folk får når levra er i ferd med å svikte helt. En gang var han hjemme hos oss, og sa han måtte låne doen. Han var borte ganske lenge, og da han kom tilbake lukta han veldig friskt. Jeg spurte om han hadde tatt en dusj eller noe, men han sa nei. Da han hadde dratt så oppdaga jeg at samboeren min sin store flaske med etterbarberingsvann var tom. Dermed var det mysteriet løst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå