Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Nå tror jeg faktisk at jeg trenger hjelp allerede... Uke 25 bare, og magen sperrer for all utsikt allerede :S Når bad dere typen om hjelp? Eller brukte dere speil? Det blir så "omvendt" i speilet. Syns det er vanskelig hehe... Tror jeg er anonym på denne
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Samboeren hjelper gladelig til her Jeg er like langt på vei som deg, og har ikke sjanse til å se noe der nei
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Jeg er i uke 20 og har heldigvis ingen problemer med dette enda. Jeg og kjæresten min er IKKE av typen som intimbarberer hverandre!!!! Selv om vi er 100% åpne på de fleste områder, anser jeg det som en ultimat turnoff. Håper inderlig at jeg klarer å ta det på feelingen! Blir nesten større problem å klare å sette seg på huk i dusjen når magen blir stor... :-) Men vil gjerne få tilbakemelding på hvordan jentene her inne løser det ja! Selv har jeg barbert meg siden den dagen jeg fikk kjønnshår, så det er IKKE et alternativ...
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Barberte selv helt frem til fødselen forrige gang, brukte ikke speil. Men tok det på feelingen, og da gikk det greit. Var sikkert noen flekker jeg ikke så, men det gikk greit. Satser på å klare det selv denne gangen også, men om det svikter stiller mannen opp.
SusieQ Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Typen tar det her. Har ikke sjanser på å se noe som helst. Har bekkenløsning også og alle rare stillinger som må til for å nå frem gjør vondt. Vi syns begge to at det er en helt grei ordning så da er det jo greit
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 Jeg tar det også litt på "feelingen". Orker ikke følelsen av en enorm busk der nede. Hvordan det blir fremover får vi se. Siste utvei blir vel å spørre gubben, men det er ikke noe jeg gleder meg til akkurat... Nu vel, det ordner seg vel....
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #7 Skrevet 28. februar 2008 tok det også på feelingen.. Heller det enn å stole på at han er stø på hånda;) Hadde vært driiiitredd skulle jeg slippe han til " der nede" med barberhøvel, selv om han gladelig stiller opp. hehe.. Du må bare føle deg frem, og ta det i sakte tempo så du ikke kutter deg selv=)
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 28. februar 2008 #8 Skrevet 28. februar 2008 hehe ... jeg orker ikke tenke på dette no... gitt med med glatt glatt barberingen .. ikke fordi eg ikke ser , men fordi eg ikkje gidder... føler meg ikke så hot no uansett så typen får tåle en del "stikking:P hehe klipper om det sku bli for jevlig:P
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #9 Skrevet 28. februar 2008 Det går ann å bruke hårfjerningskrem. Det gjør jeg, og har alltid gjort. La det virke en liten stund og dusj det av, bruk gjerne en klut...
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #10 Skrevet 28. februar 2008 Hvilken da?? Godt tips forresten...
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #11 Skrevet 29. februar 2008 Knall bra ide Hvilket merke bruker du?? Hos oss er det forøvrig omvendt. Alltid typen som barberer, er så redd for å kutte meg. jeg ligger på et hånkle å ser tv Uff nå høres vi helt merklige ut. Men nå er så mye utflod så jeg vil heller gjøre det selv..
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #12 Skrevet 29. februar 2008 sambo her i huset nekter, han vil rett å slett ikke..... tror han er redd for å kutte meg!!! (skulle tro mannfolk va eksperter med høvelen men...) uansett, da tar jeg det på feelingen i dusjen, men har funnet ut att hvis jeg bruker hårfjerningskrem på di største områdene først, åsså tar jeg høvelen i "kroker" der jeg ikke tør å bruke kremen etterpå.... funker kjempefint for meg altså, og det tar lenger tid før hårene vokser ut igjen:) jeg brukte veet hårfjerningskrem sist, men fikk voldsom kløe av den, så jeg må nok spandere på meg noe annet fra en "ikke-dagligvare-butikk" apotek har kanskje. jeg hørte forresten om ei som ikke gadd å barbere seg i sv.skapet en gang, hun revnet og måtte syes etter fødsel (ikke pga hårene nei) hun angret fælt etter syinga og såret skulle gro..... var masse størknet blod i hårene som ikke gikk bort, og legen hadde LITT problemer med å sy for det var så "mørkt" der nede.... det er også noe å tenke på.... lykke til ihvertfall....
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #13 Skrevet 29. februar 2008 Herregud jeg takler egentlig ikke å gå rundt ubarbert..slet i dusjen,skar meg og brukte laaang tid.Noen dager etter måtte jeg til sjekk på sykehuset fordi jeg trodde jeg lakk fostervann..det viste seg at jeg hadde fått en kraftig soppinfeksjon og at dette antagelig kom av barberingen..fikk beskjed om å roe ned litt fordi kjønnshårene beskytter mot infeksjoner osv.Nå vet jeg ikke om jeg tør å gjøre det igjen..har 4 mnd igjen og mistrives med hår nedentil..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå