Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 gå i trapper??? er det noe spesielle kjerring råd man kan gjøre??? hoppe i trampoline???' div? noen forslag
Hilde_85 Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Vente til man kommer i 3. trimester Nei seriøst så har jeg hørt masse hvitløk, sex, kjøre på ujevne veier (funker sikkert bedre å hoppe på trampoline ) hmmm vet det er mer, men klarer ikke komme på det nå
Bullock Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Det er jo ingenting man kan gjøre for å starte en fødsel..? er jo bare triks for å få fortgang i ting og sånt, tror jeg. Hvorfor spør du om det? Jeg tror ikke på det der, men det kan jo hende at jeg tar grundig feil. Mange som har sagt at det hjelper å springe i trapper og sånt..
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Slappe av og la naturen gå sin gang. Har absolutt ingen tro på alle kjerringrådene. Det eneste som sies å kunne ha effekt er sex, sæden inneholder et eller annet som modner livmormunnen, mener jeg det var. Men det har vel bare effekt hvis babyen er klar for å komme ut...
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 hei Hvis du skal ta i mot råd om slik,så må du være obs på at mange kjerringråd kan være dirkete farlige å gjennomføre. Det jm sa til meg,var at jeg kunne prøve med sterk mat,gå lang tur,gå i trapper,ha sex,men ingenting av dette ville fremskynde fødselen så veldig,for en går ikke ut i fødsel,før kroppen er klar for det.Kan kanskje få det i gang noen timer før. Når du kommer over i tredje trimester kan du jo begynne å drikke bringebærblad te og kapsler,dette er med på å modne og gjøre fødselen lettere,sies det.I fra uke 37 kan du ta modningsakupunktur som gjør det samme.Da vil du kanskje modnes fortere.
Bullock Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 Ja jeg har fått beskjed om at disse kjerringrådene er bare tull. Barnet kommer når det er klart.
Frida__ Skrevet 28. februar 2008 #7 Skrevet 28. februar 2008 Jeg gikk to uker over tiden med første mann og prøvde absolutt alt for å få igang fødselen, men ingenting hjalp. Den lille kom når hun ville, så om jeg skal mene nor tror jeg bare det er en myte. Men det er klart er en moden og alt ligger tilrette er det sikkert noen som har gått i fødsel etter å ha prøvet ut utallige ting.
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #8 Skrevet 28. februar 2008 SEX, SEX OG ATTER SEX!! Dette er jo ikke skadelig for fosteret heller! Og i tillegg får du litt nytelse!! La han komme inni deg, legg deg med beina og stumpen opp etter veggen i 10 minutter (eller så lenge du klarer;) ) Dette funket som bare det for meg og flere jeg kjenner Men kroppen bør vel være klar, vel? Hmmm, det tenkte ikke jeg over den gangen.. verdt et forsøk da? Du får tenke at det kan fort bli opptil 6 uker før du kan ha sex igjen, så dere får kjøre på mens dere kan.. hehe.. Lykke til med fødselen da!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 28. februar 2008 #9 Skrevet 28. februar 2008 Slike kjærringråd hjelper bare dersom du alt er moden har jeg hørt!
It's all about me Skrevet 29. februar 2008 #10 Skrevet 29. februar 2008 Det eneste som kan starta en fødsel uten at kroppen selv er klar er for det er det kun sykehusene som er i besittelse av. Det og la naturen gå sin gang. Å styre og stresse med alt mulig som sies at kanskje kan virke tror jeg heller har motsatt effekt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå