Caity<3 Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Har nettopp (2.5mnd) slutta på prevensjon. Og jeg har IKM på lørdag, men den siste uken har jeg hatt Veldig såre brystvorter. Kjenner liksom ikke helt hvordan en kropp som ikke går på prevensjon skal kjennes ut. tror dere jeg får mensen, eller kan det være andre gode grunner til såre brystvorter...? har ingen rygg-smerter. blir super glad for svar!
Caity<3 Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 28. februar 2008 Ingen? Blir super lykkelig for svar:-)
prins06+2til Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 slikt er veldig individuelt altså, har ikke noe bedre svar en det, men er jo lov å håpe:)
bestemt oss:) *mamma* Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 veldig forskjellig fra person til person. Men jeg selv fikk ømme brystvorter før forventet mens. Lykek til;)
tutta23 Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 hei! har ikke svar dessverre,men siden jeg er ny her lurte jeg litt på om du kunne forklart meg hva alle forkortelsene står for? el er eggløsning,men er et par her gitt;) takker for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå