Gummianda:) Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Jeg har en stor gutt i magen som ikke ser ut til å ville komme ut frivillig:) Om ikke fødselen har startet innen mandag kl 0900 blir jeg satt igang....og det kjenner jeg at jeg har lite lyst til. Burde kanskje vite hvordan man får dem ut etter å ha født fire ganger tidligere....men de hørte nok mer på mammaen sin og kom før tiden:) Er det noen som har et super tips for å få fødselen til å starte naturlig? Jeg har over tre cm åpning, og livmorhalsen er helt myk og avflatet...så jeg trenger igrunn bare litt rier...burde være enkelt nok;) hehe
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Når du er så "åpen" så burde kanskje sex virke bra...??
mamma-ylle og snurpen! Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Trenger igrunn bare litt reier jeg også. Jeg kan desverre ikke hjelpe deg, for jeg klarer jo ikke få igang min egen fødsel enda jeg nå er på overtid Men jeg håper noen andre har noen supre råd. Jeg er som deg, helt avflatet og rundt 3 cm åpning. Sex har ikke satt i gang noe her :/ Får rier, men de dabber plutselig av Har noen noen tips??
jmedkjærlighetsbarnimagen Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Hvis du begynner å kjenne murringer eller får rier kan det hjelpe å gå for å få de skikkelig igang... Har iallefall hjulpet meg, gikk rundt å rundt i stua å kunne ikke sette meg før det var kommet skikkelig igang da for da stagnerte det... Men det er jo meg
anne* Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Det sies jo at sex gjør susen når du er moden:-)
Beama Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 Sex og stimulering av brystvortene er vel det mest effektive for å starte fødsel har jeg hørt.
Nostalgi Skrevet 28. februar 2008 #7 Skrevet 28. februar 2008 prøv å bryst pumpe hver pupp i noen min. ha sex atter engang å ligg med beina høyt lenge etterpå
Turid Laila Skrevet 28. februar 2008 #8 Skrevet 28. februar 2008 Ha sex og la sæden "virke" litt. Gjorde susen her! Lykke til med fødsel
Joikaboll@ Skrevet 28. februar 2008 #9 Skrevet 28. februar 2008 Et halvt, halvt glass rødvin :-) Også finnes det en te gamle JM anbefaler, men hva heter nå den igjen da..... Jeg prøvde teen med minsten og etter 7 krus kjente jeg at noe var i gang. Han var ute 7 timer etter første kopp.
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #10 Skrevet 28. februar 2008 men så se å få skrevet ned den teen da? hva heter den?????? "husk så bra" du kan! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå