♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Jeg ble mildt talt sjokka.. Det har ikke helt sunket inn enda.. Vi har 2 barn fra før,og minstemann er 9,5 mnd,og vi hadde slettes ikke tenkt å få to tette.. Jeg vet jo jeg kommer til å glede meg masse til babyen kommer,men akkurat nå er jeg ganske sjokkert.. Gleder meg jo altså,men er helt fjern nå. hehehe Det tok oss over 1,5 år å få til unge nr 2,og etter fødselen har jeg hatt mensen 2 ganger,med stort mellomrom. Så egentlig trodde jeg at det ikke var piece of cake å bli gravid. Så det at jeg tok test idag var veldig tilfeldig egentlig.. Drømte i natt at noen sa til meg jeg var gravid,så da sa magefølelsen at nå kjøper du deg en test.. hehe Magefølelsen stemte veldig godt da.. hehe Håper den nye babyen blir like snill som han på 9,5 mnd.. Han er jo sill som et lam.
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2008 Tusen takk!! Har vel termin rundtom 25 oktober.. Leeenge til. Måtte bare bytte litt på nicket mitt.
To tette + snart ei med flette Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Gratulerer så mye!!!
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 Så morro for deg, litt ekstra gøy med den drømmen. Lykke til med svangerskapet.
Go`mamma`n... Skrevet 28. februar 2008 #9 Skrevet 28. februar 2008 oj.......Grattis:-) Hisker vi var sammen på BIM. Snuppa mi er født 30.april, husker du fødte like etterpå.....Koselig med stor familie, da ;-)
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 28. februar 2008 Ja,mini er født 12.mai. På termin faktisk. Ja koselig med stor familie,ikke fullt så koselig med lite hus,mangler liksom 1 soverom.. Men det går nok bra..
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #12 Skrevet 28. februar 2008 Gratulerer;) Husker deg også fra bim. Jeg fikk litt etter deg. Lykke til med svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå