to før - nr 3 og 4 på vei Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 venter barn nr.2.. er nå i uke 34, så lurer på om lillejenta fortsatt kan snurre rundt i magen?! Føler hu er overalt.. plutselig er det en svææær klumt på siden av magen osv osv... skjønner ikke vhordan hu ligger, men kan det være for tidlig kanskje? Det var liksom så tydelig forrige graviditet! Da kjente jeg så tydelig hvordan han lå...
Katharina88*Angelica08 Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Ja! Det har a.. Jeg er en uke lenger en deg og min snurrer fortsatt!
Nostalgi Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 hva sa jordmora sist du var på kontroll da? hvordan lå babyen da? tror du hun/han har snurret seg siden da? men ja tror de kan snu seg hele svangerskapet
to før - nr 3 og 4 på vei Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. februar 2008 jøss.. trodde det var så trangt jeg men da så! vet du hvor lenge det kan holde på sånn? med tanke på at hodet ofte ikke fester seg på flergangsfødene før fødselen er i gang...
to før - nr 3 og 4 på vei Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2008 var hos jordmor i uke 32, men da kjente hu ikke på magen eller noe så.. skal til legen i uke 36, så da får jeg vel vite litt mer... bare litt "bekymra".. det er så stort sprage mellom UL-termin og menstermin, så jeg "kan" være i uke 36 liksom!! da er det plutselig ikke så lenge igjen...
Nostalgi Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 jordmora har kjent på magen min siden uke 28. vet babyen min har ligget med hode ned siden da.. kjenner hvor beina og rumpa er.. men sikkert fordi jordmora viste meg. men merker jo beina på samme plass hele tiden og ser og kjenner godt rumpa når han rører seg.har hørt babyer som snudde seg rett før fødsel som hadde ligget i seteleie men snudd seg rette veien i det fødselen startet. så de kan visst snu seg hele svangerskapet.
to før - nr 3 og 4 på vei Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. februar 2008 ja, det sant det! var bare litt uvant og ikke vite=) kjente det som sagt så tydeli gsist gang... men får se om to uker da! får høre hva legen sier..
Nostalgi Skrevet 28. februar 2008 #8 Skrevet 28. februar 2008 du kan jo se om du kan få deg en time imorg el tidlig neste uke.. visst du er veldig spent da;) jeg hadde ikke klart å gått så lenge uten å vite... hehe
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #9 Skrevet 28. februar 2008 jeg spurte om dette på siste kontrollen jeg var.. om hun her fortsatt kunne snu på seg, siden hun nå ligger m hodet ned.. om hun kunne bytte til seteleie, om det er plass.. Da fortalte legen meg noe fra litteraturen, det var ei som hadde vært til kontroll en dag, det viste seg at babyen var død, da lå barnet m hodet ned, og hun kom for å føde dagen etter, da lå babyen i seteleie. Dette var sent i svangerskapet.....
yvve73 Skrevet 28. februar 2008 #10 Skrevet 28. februar 2008 Da jeg var på 36 ukers kontroll, lå frøkna i seteleie. Det ble bestillt vending og røntgen av bekken ( som jeg skal på i morgen). Men, da jeg var på kontroll hos JM forrige fredag, altså i uke 37, hadde hun snudd seg til hodeleie. Jeg tror hun fremdeles ligger med hodet ned, så håper at jeg kan reise hjem fra sykehuset etter en liten sjekk i morgen.......Fikk beskjed både ved 36 og 37 uker at hun fremdeles hadde god plass til å snu seg. Så lenge de ikke har festet seg, og man har masse god plass i magen, så kan de jo snu seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå