Gjest Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Hvordan går det med dere? Har dere fått noe TR eller positivt resultat? Håper og krysser fingrene
heleneogde2gutta Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 hei, jeg fikk TR en uke og 3 dager over IKM og venter bare på neste sjanse. men du ble gravid? så fint!
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Da ønsker jeg deg masse lykke til videre Får håpe den sitter neste gang. Vet du hvordan det gikk med de andre?
heleneogde2gutta Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 nei..men jeg har ikke vært her inne så masse heller. lykke til i svangerskapet- du heldige;)
Ina25♥med gull i magen Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Ingen TR og ingen pos.test her, enda... *venter i spenning* Skal prøve å vente til mandag med en ny test, hvis jeg klarer;) (9 dager over ikm) Gratulerer med spire forresten! Lykke til:) Kos deg:)
kei80 Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 Hei søte deg! Her er det lite forandringer du..Omtrent ikke sympomer føler jeg og ikke mens..Men tester lørdag morgen og kriver resultatet i denne tråden åssen er det med deg?
kei80 Skrevet 29. februar 2008 #7 Skrevet 29. februar 2008 Fortsatt ikkke mens og utrolig kvalm idag,men kan ikke si jeg føler meg gravid..
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #8 Skrevet 29. februar 2008 Hei igjen jenter. Krysser fortsatt fingrene for dere Og ønsker dere masse lykke til videre med tesing og prøving. Jeg vet akkurat hvordan dere har det- ikke artig å gå i uvisshet. Husk å melde så fort dere skifter status Kei27: Jeg følte meg heller ikke gravid- hadde bare en anelse inni meg om at det var noe på gang-pluss et stort håp ) Føler så veldig med deg- vet akkurat hvordan du har det. Når testet du sist? Du må gi beskjed så snart du har testet deg igjen Sender masse støv xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Klem
Ina25♥med gull i magen Skrevet 29. februar 2008 #9 Skrevet 29. februar 2008 Intet nytt her heller! *oppgitt* Men så lenge TR holder seg borte er det håp. Har liksom ikke helt følelsen på at hun kommer heller... men føler meg ikke gravid heller?! Men, er jo ikke alle som merker så mye den første tiden heller, så God helg! Krysser fingrene for deg - er vel bare oss igjen nå kei27!? Du skulle teste i morgen? Er ikke her igjen før søndag kveld - men skal tenke på deg! Tvi tvi! Klem
kei80 Skrevet 29. februar 2008 #10 Skrevet 29. februar 2008 ser ut som det er oss igjen ja! fikk negative tester idag men bittelitt usikker på den siste så tester igjen med morgenurinen får å klare å slå fra meg negativ test. Håper du har en fin helg og koser deg snakkes søndag! klem
kei80 Skrevet 2. mars 2008 #12 Skrevet 2. mars 2008 fikk mensen i dag!! må si jeg er letta iogmed at jeg ikke har følt meg gravid.Bortsett fra kvalmen! Ha en fin dag alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå