Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har den?

Hvor lenge kan man bruke den? Altså, må man kjøpe ny etter en pp, eller holder den lengre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den, og det eneste man trenger å kjøpe nytt av, etter 2 pp'er, er testpinner. Selve monitoren går så lenge den har batterier, og de kan skiftes ut etter hvert ;-) Har forøvrig ingen planer om å gå så lenge før jeg blir gravid! For ordens skyld skal det nevnes at jeg har kjøpt den bare fordi jeg vil ha full kontroll og fordi jeg vil vite så fort som mulig om jeg har noe hormontrøbbel. Tenker selvfølgelig det verste nå som jeg er på dag 12 i syklusen og ikke en eneste hormonstigning å spore iflg monitoren... Er på min første syklus med monitoren, så synes det er litt spennede. Liker oddsen med 89% flere gravide innen 2 pp'er!

Skrevet

hvor mye koster testpinnene da? Jeg trenger å vite når jeg har eggløsning pga mye reising i jobben fremover!

Skrevet

Monitoren kostet omtrent 1300,- på apoteket, og testpinnene kommer i pakker på 20, og koster omtrent 200,- (om jeg ikke husker helt feil). Er altså monitoren som koster mest, mens jeg synes testpinnene er helt overkommelig.

Skrevet

Et alternativ til monitoren er selvfølgelig vanlige eggløsningstester.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...