Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Jeg og mannen min har fått tilbud av foreldrene mine om at de gjerne passer 2-åringen i vår første ferieuke så vi kan ta oss en tur noen dager. Jeg vil da være 7,5 mnd gravid og ønsker ikke å fly. Vi bor utenfor Kristiansand. Lurte litt på båten til Danmark eller noe, men var lite ledig. Vet dere om noen fine plasser i Norge hvor det kan anbefales å dra for noen dager? Noe som ikke er så ALTFOR mange timer å reise?
MiniBassen Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Hardanger! En fantastisk plass og veldig romantisk og avslappende. : )
Mixon *m/ baby i magen* Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 kystriksveien... men det blir sikkert litt for langt.... ellers er det vel veldig fint på sunnmøre =)
Grateful mom Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Spørs litt når dere skal reise da, men ja, jeg signerer på Hardanger! Der er det såååå romantisk!
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Samboern min og jeg bor på Østlandet. I fjor sommer, rundt St.Hans, tok vi en weekendtur i bil. Vi kjørte opp gjennom Hallingdal, over til Lærdal, videre til Lom og hjem igjen via Beitostølen. Det var en kjempefin tur med veldig mye fint å se på. Sommeren er fantastisk i Lærdalsområdet - med deilig fruktlukt overalt, god mat på "Villaksen", vanvittig fin natur og den herlige fargen på vannet! Kunne i grunn tenkt meg å bo der en plass pga naturen... Og da vi var i Lom fridde samboeren min til meg =) =) =) Det feiret vi med en kjempegod middag på en restaurant som Brimi åpnet der en gang i tiden. De serverte Brimimat, laget av kokker som har gått på kurs hos Brimi. Noe så godt a gitt...!! Det var en kjempefin tur som vi vil minnes i lang tid =)
allegodetingertre Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 Stavanger? Mye fint å se og gode restauranter. 3 timer å kjøre.
dumme mamma Skrevet 13. mars 2008 #7 Skrevet 13. mars 2008 Brimi har aldri åpnet noen restaurant i Lom... Men bra dere hadde en flott opplevelse der!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå