Gå til innhold

mens smerteeer??normalt???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

da var eg gravid igjen. Men er liiivredd for å miste det lille frøet mitt..Ha hatt mensliknade smerter i dag, nokon som ha opplevd det samme??

Er 8veker på vei snart. Termin 16okt=)Ha mista mine vakre tvillinger i okt 07 so er veldig var på ting som kan kjennes unormalt ut. Misten Thobias og Emma mi når eg var i veke 25,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var trist å høre om tvillingene dine, jeg føler med deg.

Gratulerer så mye med ny graviditet! Forstår at du er bekymret, men jeg er 9 uker og har hatt stadige murringer, så det er nok helt normalt. Lykke til denne gang, jeg krysser fingrene for deg og frøet;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar...ja er flink og bekymre meg. Hadde ikkje det i det heile ved forje svangerskap, da var eg super frisk og sprek so det er ikkje alltid dt er eit gdt tegn heller. Har hatt litt brun aktig utfld no, meir som det likner på rester av gammelt blod. Høyres dette kjent ut for deg??spøø no eg er so godt å høre om andre har erfart det samme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Kondolerer virkelig for tvillingene, og spør om hvordan det skjedde, men forstår veldig godt at du kanskje ikke har lyst å svare på det.

Jeg har menslignende smerter, og dro til lege. Viste seg å våre blodcyste med eventuelt eggløsning i eggstokken.Altså i den som ikke er befruktet. Er ikke farlig, men veldig ubehagelig, og til tider smertefullt.

Har ikke hatt noe brun utflod. Jeg hadde nok kontaktet lege, bare for sikkerhets skyld, og for å roe ned nervene.

Krysser fingre for deg.

Lykke til.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal på ul mandag so avventer til det. Er ikkje noko dei kan gjere uansett. So gleder meg til mandag so eg får litt svar.

mistet tvillingane mine pga tidlig vannavgang. Thobias fødd 08 okt og Emma 17 okt. So er blitt gravid igjen ganske fort etter dødfødselen me dei. Mykje følelser som kjem tilbake g eg merker at eg er veldig å kjenne etter om det er noko som kan vere "farlig", prøver å seie til meg sjølv at dette SKAL gå bra...men er ikje alltid like lett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...