Gå til innhold

Noen som bruker/ har brukt Cipralex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Funket det for deg? Fikk du ubehagelige bivirkninger? Tok det lenge før du merket noe bedring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En god venninne av meg bruker de tablettene pga hun fikk en fødselsdepresjon. Hun var veldig skeptisk til å begynne med de men nå angrer hun på hun ikke bare gjorde det med det samme. Hun ble først verre og så bedre etter en måned og nå er hun veldig bra, har fått tilbake livet sitt sier hun. Hun skal gå på de i 6 mnd tror jeg det var.

Vet ikke helt om hun har noen bivirkninger nå men tror ikke det, men i startfasen.

Skrevet

Hei!

Som oftest fungerer de i løpet av 4-6 uker. Varierer litt. Man kan også bli litt sånn småkvalm i starten, men det går over. Ikke noe sammenlignet med svangerskap iallefall for min del.

Man skal gå på det iallefall 6 mnd etter man begynner å føle seg bedre.

Jeg hadde ingen problemer med å trappe ned etterpå heller, og er frisk i dag. :)

Skrevet

Jeg bruker de pga svangerskaps og fødselsdepresjoner. Den eneste og mest kjipeste bivirkningen jeg har, er sexlyst. har liksom aldri lyst, men når vi kommer i gang med forspill kommer lysta etterhvert.

Skrevet

Jeg har gått på dem i 2 uker nå. Er kvalm til tider, men ellers har jeg ikke merket noe spes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...