Gå til innhold

hvor fort kan man merke?


Anbefalte innlegg

Skrevet

at man kanskje er gravid?

 

Hadde mens for 14 dager siden. Siste uka har jeg merket "prikking" i brystene, slik som jeg gjorde ved forrige svangerskap (som gikk bra) sist kjente jeg ingen symptomer og det gikk ikke bra...

 

Kan man ha symptomer så graviditet så tidlig? Første gangen gikk det 9 - 10 uker før jeg merket det

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg merket det bare noen dager etter at vi hadde hatt oss ;) kroppen ble helt rar med en gang..

Skrevet

føler liksom at det er likt som første gang, men tør ikke helt å håpe ennå

Skrevet

Fikk superømme bryst et par dager etter EL, ganske så sikker på at noe var i gjære allerede da. Nå er jeg 17+1 og endelig har jeg ikke vondt i puppene lenger.

 

Noen kan merke det ganske så med en gang, andre merker det ikke før de føder... så alt mellom de to motpolene der er mulig (tror jeg) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...